Gå til innhold

Fu: annalyser dol nickene


Gjest to dolere

Anbefalte innlegg

Gjest to dolere

Her har vært mange undersøkelser om hvilke nick dere liker best o.l.

så nå prøver vi denne vrien. Annalyser nickene her på dol.

Gi oss din beskrivelse på hvordan du ser hvert enkelt nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da forbanna latterlig at man skal starte en sånn tråd uten selv å begynne med analysen av de forskjellige nickene.

Når dere i tillegg er to stk (dersom nicket stemmer), og at deres snevre hjerner, sammen, ikke skal klare det dere ber hver enkelt av oss andre gjøre, da er det rett og slett for ille.

Eller skal vi gå sammen to og to vi også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere, med deres anonymitet, håper selvsagt at dere skal bli omtalt i positive ordelag. Etterpå kommer dere inn i tråden med deres originale nick og gir positive karakteristikker av hverandre. Patetisk? Neida, ikke noe særlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest to dolere

Dere, med deres anonymitet, håper selvsagt at dere skal bli omtalt i positive ordelag. Etterpå kommer dere inn i tråden med deres originale nick og gir positive karakteristikker av hverandre. Patetisk? Neida, ikke noe særlig

Det var slett ikke det vi tenkte på. Vi satt bare her å snakket om de forskjellige nickene, så fant vi ut at vi skulle legge ut denne fu'en

Om altman sa vi: En ironiens mann, liker å spøke, men virker snill. Er han mannen til Zirine?

Det sa vi om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Altman_SierDuDet_Flisa

Vi har forsøkt oss her og kommet frem til at de flest nicken her på dol er drita barnslige, uten mål og mening, og sikkert for at ikke folk skal skjønne hvem det er. Vi nekter å tro at folk HETER alt det tullet der.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest to dolere

Det er da forbanna latterlig at man skal starte en sånn tråd uten selv å begynne med analysen av de forskjellige nickene.

Når dere i tillegg er to stk (dersom nicket stemmer), og at deres snevre hjerner, sammen, ikke skal klare det dere ber hver enkelt av oss andre gjøre, da er det rett og slett for ille.

Eller skal vi gå sammen to og to vi også?

SierDuDet virker som en stolt hane som liker å bruse med fjærene sine, spesielt når det er damer tilstedet.

Et nick vi begge to liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var slett ikke det vi tenkte på. Vi satt bare her å snakket om de forskjellige nickene, så fant vi ut at vi skulle legge ut denne fu'en

Om altman sa vi: En ironiens mann, liker å spøke, men virker snill. Er han mannen til Zirine?

Det sa vi om deg.

Og hvorfor ikke bruke deres vanlige nick?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest to dolere

Og hvorfor ikke bruke deres vanlige nick?

Det kunne vi selvsagt gjøre, men nå ønsket vi ikke det. Og det er vel lov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest to dolere

Jeg bare rett og slett elsker alle, jeg

Ok, skjønte poenget. Denne fuen er nå ferdig. Vi gidder ikke tenke mer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne vi selvsagt gjøre, men nå ønsket vi ikke det. Og det er vel lov?

Nei, ikke når man ber folk analysere en bråte andre folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alle_de_andre

Ok, skjønte poenget. Denne fuen er nå ferdig. Vi gidder ikke tenke mer på det.

Hå, nei - såå lett slipper dere ikke unna! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ikke noe moro? Det er isåfall bare moro om man får og gir negativ kritikk. Skulle ønske det var mange jeg ikke likte her inne, da hadde det vært moro da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mizar

Vi har forsøkt oss her og kommet frem til at de flest nicken her på dol er drita barnslige, uten mål og mening, og sikkert for at ikke folk skal skjønne hvem det er. Vi nekter å tro at folk HETER alt det tullet der.!

Er ikke helt enig ..... Jeg HADDE et kjempefint nick slik at alle som kjente meg visste hvem jeg var... NOEN likte ikke å gjennkjenne meg slik at jeg pent ble bedt om å bytte nick!! Så derfor denne lille anonyme stjernen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...