Gå til innhold

Da har jeg tatt silikon! :)

Anbefalte innlegg

Gjest Miss77

Hei dere!

Ja, nå er det endelig overstått. Ble operert 23. mai. Altså tre uker siden nå på torsdag. Den første uka var vond, men det er heldigvis mye bedre nå. Men jeg fikk faktisk en komplikasjon fem dager etter operasjonen. Hadde en liten blødning i det ene brystet slik at det vokste seg KJEMPEstort! Måtte altså da opereres på nytt... Jeg var redd...

Men dagen etter den andre operasjonen gikk det bare en vei; oppover! :-)

Nå er jeg veldig fornøyd med resultatet! Og jeg stortrives i bikini!

Ville bare dele dette med dere!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58265-da-har-jeg-tatt-silikon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tanya1365380060

Huff, skjønner godt at du ble redd!Det hørtes ikke gøy ut med den komplikasjonen, men godt at det gikk bra da!:)

FLOTT at du trives med ditt "nye jeg", og at alt har gått bra hittil! Håper det fortsetter oppover, og det gjør det nok så lenge du er fornøyd med resultatet:)

Ha en kjempesommer!

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...