Gå til innhold

hvorfor?


Gjest Lex Lea

Anbefalte innlegg

Gjest Lex Lea

Hvorfor ringer alltid telefonen i det du setter tenna i maten?

Og hvorfor renner øynene mine så infernalsk i dag? *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1) Fordi...man ikke skal snakke med mat i munnen, og det derfor er en kjekk måte å "smugspise" på? Jeg gjør iallefall det, når telefonen ringer i det jeg akkurat har begynt å spise. Tar små biter, og håper det ikke merkes i andre enden :-o

2) Allergisk for pollen, kanskje? Jeg har måtte ty til Zyrtec de siste par-tre dagene, for jeg har holdt på å bli tullete av kløe i øynene. Iallefall på høyre side...

Du...kan du si til AM at jeg får nettoppkobling i juli, og at jeg kommer sterkt tilbake på lista da? (Om du fortsatt er med der, da?)

Jeg har ikke min pc for tida, og det tar visst veldig lang tid å få summetone i den der leiligheten min. Bestilte telefon for tre uker siden, men har enda ikke fått noen kontakt. Adsl blir lagt inn så fort jeg får et telefonnummer...

Jeg må bare en snartur til Sevilla først på ferie ;o)

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lex Lea

1) Fordi...man ikke skal snakke med mat i munnen, og det derfor er en kjekk måte å "smugspise" på? Jeg gjør iallefall det, når telefonen ringer i det jeg akkurat har begynt å spise. Tar små biter, og håper det ikke merkes i andre enden :-o

2) Allergisk for pollen, kanskje? Jeg har måtte ty til Zyrtec de siste par-tre dagene, for jeg har holdt på å bli tullete av kløe i øynene. Iallefall på høyre side...

Du...kan du si til AM at jeg får nettoppkobling i juli, og at jeg kommer sterkt tilbake på lista da? (Om du fortsatt er med der, da?)

Jeg har ikke min pc for tida, og det tar visst veldig lang tid å få summetone i den der leiligheten min. Bestilte telefon for tre uker siden, men har enda ikke fått noen kontakt. Adsl blir lagt inn så fort jeg får et telefonnummer...

Jeg må bare en snartur til Sevilla først på ferie ;o)

*Klem*

Skal overbringe beskjed! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...