Gå til innhold

Er det OK når kvinner er kjønnsfascister ?


Babette

Anbefalte innlegg

For en stund siden kom jeg over en kontaktannonse i en såkalt seriøs avis: Kvinne på 73 søkte velutstyrt mann som "fortsatt fungerer godt som mann".

Nå er jeg såpass kofferttenkende at jeg i uttrykket velutstyrt assosierer til det mannfolk har i buksa, ikke i utstyrskista.

Med en gang måtte jeg smile litt - men så tenkte jeg: Hva om rollene hadde vært omvendt? "Mann på 73 ( eller 43 for den saks skyld) søker velutstyrt kvinne? (F. eks. trang nedentil og stor oventil" ).

Hadde verden tålt det? Er det mer akseptert at kvinner åpenlyst går etter størrelse og fasong?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakker om dritten så renner`n.

Faktisk så svarte jeg på denne annonsen. Denne modne damen var en svært hyggelig jente, og grunnen til at hun søkte oss med stort ustyr var at hun viste seg å være ganske vid nedentil.

Men dette hadde selvsagt ikke noe med saken å gjøre..

Til spørsmålet ditt: Nei, verden hadde nok ikke tålt det.

Når jeg blir 70 år gammel og søker etter en ung dame vil anonsen se slik ut, og først da finner vi ut om verden vil tåle dette.

Robust 70 år gammel millionær søker kvinne for uforpliktende forhold. Du må være mellom 18 og 30 år gammel, gjerne aerobic instruktør.

Jomfruer bes spesielt å svare.

Bill mrk - potent som faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit det der for min del !

Ærlig talt ho er 73 år og sikkert slapp i musa, ho tror sikkert knipeøvelser er noe som rørleggerne driver med ! *s*

Men verden hadde neppe "tålt" det omvendte nei, i hvertfall ikkje Ingunn Yssen og CO. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...