Gå til innhold

Gullruten - Elin tvedt


Gjest Jompeprompe

Anbefalte innlegg

Gjest Jompeprompe

Virket som om Elin Tvedt var overrasket over at ikke hun vant med 71grader Nord. Jøss, så teit hun så ut med de stirrende øynene, og det dustete måpende uttrykket.. .......hehe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Victim

Er Robert Stoltenberg homofil??

Hva spiller det for noen rolle egentlig. Blir programmene dårligere/bedre av den grunn?

Hvorfor er folk så opptatt av andres seksualitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ellapella

Hva spiller det for noen rolle egentlig. Blir programmene dårligere/bedre av den grunn?

Hvorfor er folk så opptatt av andres seksualitet?

må vite om jeg har sjans på'n eller ikke vettu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe ja jeg la oxo merke til det. hun er teit

Hvorfor syns du hun er teit ? Fordi hun VIRKET overrasket ? Jeg kjenner Elin ,selv om jeg ikke er hennes nærmeste vennflokk ,og jeg synes ikke at "TEIT" er et ord som beskriver henne. Men meg om det... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor syns du hun er teit ? Fordi hun VIRKET overrasket ? Jeg kjenner Elin ,selv om jeg ikke er hennes nærmeste vennflokk ,og jeg synes ikke at "TEIT" er et ord som beskriver henne. Men meg om det... :-)

Kom plutselig på det, har liksom glemt å si det til deg før !

Att du må bare ta deg en tur innom Høyanger om du er på disse kanter, det er helt ok om du tar med Elin i samme slengen altså !

Ikkje noe ekstra bryderi det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom plutselig på det, har liksom glemt å si det til deg før !

Att du må bare ta deg en tur innom Høyanger om du er på disse kanter, det er helt ok om du tar med Elin i samme slengen altså !

Ikkje noe ekstra bryderi det !

He,he... Ja , jeg regner med at det er plass til Elin i senga di. (og du har kanskje en kjeller eller ei bod til meg ?) *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he... Ja , jeg regner med at det er plass til Elin i senga di. (og du har kanskje en kjeller eller ei bod til meg ?) *ler*

Du insinuerer og eg inseminerer !

Foresten så var Elin Tvedt en av de som var med på en budrunde på leiligheten til søstra mi (Nordnes i Bergen), ho var en av to som hang med helt til slutt, men var i syden når salget blei avgjort og broren eller noe fikk ikkje raskt nok svar tilbake om han skulle toppe siste budet!

Og eg som hadde gleda meg til eg tilfeldigvis skulle glemme att søstra mi hadde flytta ut ! *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Japp.

Å nei, det er han ikke det!

For det første har han samboer, og for det andre har jeg og han hatt oss for mange år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva spiller det for noen rolle egentlig. Blir programmene dårligere/bedre av den grunn?

Hvorfor er folk så opptatt av andres seksualitet?

Folk er vel opptatt av seksualitet, fordi de syns sex er spennende. Er det så rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Å nei, det er han ikke det!

For det første har han samboer, og for det andre har jeg og han hatt oss for mange år siden.

Samboeren hans er en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor syns du hun er teit ? Fordi hun VIRKET overrasket ? Jeg kjenner Elin ,selv om jeg ikke er hennes nærmeste vennflokk ,og jeg synes ikke at "TEIT" er et ord som beskriver henne. Men meg om det... :-)

Ikke at jeg vil si noe stygt om henne men hun virker "dum og deilig". Tror hun at hun er noe stort no, kanskje?

...også alltid de stirrende øynene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Er Robert Stoltenberg homofil??

Sikkert uetisk å legge ut slik informasjon, men off. tilgjengelig er den. Og det står forøvrig ingenting om at disse to er homofile samboere :-)

http://www.telefonkatalogen.no/tki?sg=HSI&do=list&etter=&for=&gate=&bransje=&ps=&sted=&pn=&kommune=&tel=22555543&private=P&company=C&mobile=M&profile=S&pSearch.x=28&pSearch.y=14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Samboeren hans er en mann.

Det var hun ikke sist jeg sjekket, men om det er tilfelle så var det kanskje jeg som drev han ut i de homofiles rekker :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ellapella

Det var hun ikke sist jeg sjekket, men om det er tilfelle så var det kanskje jeg som drev han ut i de homofiles rekker :-/

:\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...