Gå til innhold

SierDuDet og alle andre intresserte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må inrømme att det der greiene aldri har vært noe for meg, det er svært sjelden eg har fått en positiv opplevelse av denslags "Blitz musikk".

Kun èn gang og det var med ??????, i hvertfall med Katja Medbøe på vokal på Garage, tror de kallte trommisen for "dyret" eller noe, det tror eg må ha vært for ca 10 år siden !

Men,men hver sin smak !

Stå på !

Men marked i Norge kan du glemme, her må dere ut i først og fremst Øst Europa skal dere treffe publikum, om ikkje de har fått sin dose nå da !

Lykke til ! :-)

Annonse

Det var jævli grusomt. Minner meg om nazi-kjellerband-brøling......men, men, hver sin smak :o)

Håper for din del at du ikke satser på å ha dette som levebrød.

Lykke til videre i livet!

Jeg vil heller kalle det Thrash metal enn Nazi metal da.... er absolutt ingen nazistiske budskap i den sangen.

Må inrømme att det der greiene aldri har vært noe for meg, det er svært sjelden eg har fått en positiv opplevelse av denslags "Blitz musikk".

Kun èn gang og det var med ??????, i hvertfall med Katja Medbøe på vokal på Garage, tror de kallte trommisen for "dyret" eller noe, det tror eg må ha vært for ca 10 år siden !

Men,men hver sin smak !

Stå på !

Men marked i Norge kan du glemme, her må dere ut i først og fremst Øst Europa skal dere treffe publikum, om ikkje de har fått sin dose nå da !

Lykke til ! :-)

Nah.. er ik så intressert i å selge eller noe. sangen ble mekka på to timer. Gjør det for morro skyld.

Annonse

Det forsto jeg, men forskjellen på trash-vokal og mange black metal-vokaler er ofte fint liten.

*Prøver å få deg til å høre litt på Dimmu og Satyricon*

:)

Tja.. jeg får lissom ik den "snerrende" greia som Mille i Kreator får. Så det blir heller litt i retning Black. Hm. for mørk stemme kanskje?

Jeg har jo begynt å høre på Death, og det er jo et skritt i din retning ;)

Ka du syns ellers om sangen? :)

Tja.. jeg får lissom ik den "snerrende" greia som Mille i Kreator får. Så det blir heller litt i retning Black. Hm. for mørk stemme kanskje?

Jeg har jo begynt å høre på Death, og det er jo et skritt i din retning ;)

Ka du syns ellers om sangen? :)

Hehe, jeg syntes i det minste bedre om den enn de fleste som skriver under her, men jeg vil ikke tro at flertallet av dem hører på sånn musikk :)

Hehe, jeg syntes i det minste bedre om den enn de fleste som skriver under her, men jeg vil ikke tro at flertallet av dem hører på sånn musikk :)

Nei, hehe. det er typisk med de kommentarene som er litt lengre ned da. hehehe. "grusomt" "er det musikk" osv.

Vi hadde det jævlig artig med å lage den sangen, og vi er fornøyd med resultatet. Men jeg skjønner ik kor folk får de nazigreian fra? Punk e nazi musikk, ik Thrash!

Nei, hehe. det er typisk med de kommentarene som er litt lengre ned da. hehehe. "grusomt" "er det musikk" osv.

Vi hadde det jævlig artig med å lage den sangen, og vi er fornøyd med resultatet. Men jeg skjønner ik kor folk får de nazigreian fra? Punk e nazi musikk, ik Thrash!

For enkelte er alt som bråker nazimusikk, så det er nok ikke noe du trenger å ta inn over deg!

Det viktigste når man spiller er jo å ha det gøy, og det har dere jo tydligvis hatt.

I tillegg var det jo jævla tøft gjort å legge det ut her! :)

Er det musikk? Aldeles grusomt!

Musikk er det som ethvert menneske til enhver tid selv definerer som musikk....

Set - vi har såvidt forskjellig musikksmak at dette KAN jeg rett og slett ikke gi noen konstruktiv kritikk på. Men du er iallefall modig som stiller deg selv så laglig til for hugg : ) Stå på !

Det forsto jeg, men forskjellen på trash-vokal og mange black metal-vokaler er ofte fint liten.

*Prøver å få deg til å høre litt på Dimmu og Satyricon*

:)

Herreguuuuud... Hører du, ser du, på det der??? Hva heter han... eh... Otto Jespersen... er da myyyye bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...