Gå til innhold

Menn i kvinneklær


Gjest kvinne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns det er helt ok. Men det er ikke DE mennene JEG faller for,- og de som bruker kvinneklær driter sikkert også i at jeg ikke gjør det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det blir for meg sånn krampeaktig "se meg" opplegg, i hvertfall de eg vet om som driver med det der.

Vi har en lokal helt som går med skjørt på byn av og til, eg syns det ser direkte latterlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt noen transer som jeg har snakket med og som jeg har likt godt. Jeg har ingen problemer med å forholde meg til dem, hvis det er det du mener. Utover dette så skjønner jeg ikke hvorfor man må mene så mye om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like mye / lite som jeg synes om at kvinner kler seg i herreklær (noe vi jo stort sett gjør 95% av tiden?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, hva skal jeg nå syns om dem? Det er da dems eget valg hva de går kledd i.. Det har da ikke noen andre noe med, eller hva?

det som er langt viktigere enn hva folk kler seg i, er åssen folk oppfører seg. Folk som oppfører seg jævlig mot andre misliker jeg, men utenom det så gidder jeg ikke å bry meg med hva andre gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olivia1365380270

Når det gjelder transvetitter eller de som er transseksuelle så er det ok. Men de bør gjøre det med troverdighet og litt stil. De andre som morer seg med slikt, er ofte bare latterlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er helt ok. Men det er ikke DE mennene JEG faller for,- og de som bruker kvinneklær driter sikkert også i at jeg ikke gjør det! :-)

Hæ? Bruker du ikke kvinneklær? Jøss, det hadde jeg ikke trodd. Hm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktige skjørt kan være riktig så bra, dum-di-dum... Ganske sexy.

Ellers kler folk seg som de vil for min del.

Transer vil bli sett og beundret og det gjør jeg gjerne.

Menn jeg står på intim fot med derimot, passer ikke med hofteholder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...