Gå til innhold

Skummel baby oppe til høyre her!


flisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble ganske redd den babyen i går natt. Så lurte jeg litt på om de hadde planlagt en slags bøh-effekt. Så lurte jeg litt på om det bare var meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest InfiniteJustice

Downs syndrom?

Ja, du burde vel være den rette til å kjenne det igjen.

*vemmelig fyr denne nick, altså*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du burde vel være den rette til å kjenne det igjen.

*vemmelig fyr denne nick, altså*

Hvorfor det? Er det noe vemmelig med Downs syndrom? Da tror jeg det er du som sliter litt. Jeg er stolt over at du setter meg i samme kategori som mongoloide. De er kule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skatt også første gang jeg så den! :-)

Skatt du? Hvilken skatt?

Skvatt jeg også når jeg så den første gang. Synes fortsatt den er ekkel jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skatt du? Hvilken skatt?

Skvatt jeg også når jeg så den første gang. Synes fortsatt den er ekkel jeg.

Jeg mente selvfølgelig skvatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Er det noe vemmelig med Downs syndrom? Da tror jeg det er du som sliter litt. Jeg er stolt over at du setter meg i samme kategori som mongoloide. De er kule.

Den fæle avskrekkende ungen som popper opp i utide øverst til høyre er ikke mongo, men lider nød. Utpressning for blaute folk.

Jeg tror ikke du ville likt å ha en mongo unge å ta vare på døgnet rundt nick. Det holdt for meg å passe dem på en vanlig jobb. Selvfølgelig er de søte når de tilber deg og er dønn avhengig, men aldri i livet om jeg hadde orket 24 timer i døgnet.

Abort hadde vært løsningen da !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønte jo det:o) Bare tulla med deg jeg*s*

Kan du ikke sende meg en mail? Jeg har mistet alt av adresser, jeg la det ut på meldinger, men alle har nok ikke sett det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fæle avskrekkende ungen som popper opp i utide øverst til høyre er ikke mongo, men lider nød. Utpressning for blaute folk.

Jeg tror ikke du ville likt å ha en mongo unge å ta vare på døgnet rundt nick. Det holdt for meg å passe dem på en vanlig jobb. Selvfølgelig er de søte når de tilber deg og er dønn avhengig, men aldri i livet om jeg hadde orket 24 timer i døgnet.

Abort hadde vært løsningen da !

Det er vel ikke saa ofte folk har akkurat det valget. Poenget mitt mht InfiniteJustice er at ved aa sette meg i samme kategori som Downs (it takes one to know one), saa avsloerer hun sin egen holdning overfor mongoloide. De med Downs syndrom kommer i forskjellige, skal vi si graderinger, og de fleste har vel Downs i familien, eller kjenner noen som har. Nei, jeg oensker meg ikke barn med handikap av noe slag, men abort ? Vanskelig valg, men jeg tror de fleste tenker ganske likt med deg. Helt tilfeldig at jeg nevnte Downs i denne traaden, det var bare det som slo meg da jeg saa oeynene der oppe. Trodde faktisk reklamen hadde noe med Downs aa gjoere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke sende meg en mail? Jeg har mistet alt av adresser, jeg la det ut på meldinger, men alle har nok ikke sett det!

Oppgaven utført.

Du si tel spenning at de e ei melding tel han på meldinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...