Gå til innhold

Kan noen fortelle meg hva dette er? (bilde)

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymos

Har noen rare "utvekster" på penis. Har skrevet om det i "seksualitet" forumet, men fikk beskjed om at jeg skulle skrive om det i "hud og hår" forumet istedet.

I tillegg til det du kan se på bildet, er det også mange utvekster på pungen. Der kommer hårene rett ned i dem. Avogtil går det an å trykke ut noe talg-liknende greier fra dem på penisen. Vil VELDIG gjerne vite hva dette er.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58340-kan-noen-fortelle-meg-hva-dette-er-bilde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymos

Det er normal hud!!! En kan ofte ha slik "kalkunskinn-hud". Og all hud kan klemmes på og talg vil komme ut. Slutt å klem og finn deg en jente å klem på i stedet. Du er aldeles og helt normal ! :o)

Vanvittig godt å høre. Har godt og uroet meg for dette i flere år nå! Den lettelsen jeg føler går ikke an å beskrives :) Men jeg håper fremdeles på svar fra en av legene. Vil gjerne høre hva det faktisk er....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...