Gå til innhold

Hvor er det best å trene??


Tanya1365380060

Anbefalte innlegg

Tanya1365380060

sats, elixia+++??

Trener selv på nimi, men tror jeg skal begynne å trene på et litt større sted etter sommeren At det har litt flere avdelinger enn Nimi er også positivt!

Så hvor trener dere, og hvorfor trener dere der? Hva anbefaler dere?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trener på Elixia. Hyggelige rene lokaler, masse forskjellige aktiviteter og trivelige engasjerte folk som jobber der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest punkyB

Jeg har trent på Sats og trener nå på Elixia. Det er hipp som happ hvem jeg vil anbefale.

Hvis jeg var deg ville jeg vurdere følgende :

- beliggenheten , bør være i nærheten av der du bor/jobber/studerer

- prisen , så vidt jeg vet er Elixia litt dyrere - men det er litt senteravhengig

- hva du vil trene , de har litt forskjellig tilbud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Jeg trener på Elixia. Hyggelige rene lokaler, masse forskjellige aktiviteter og trivelige engasjerte folk som jobber der.

Takk for svar!:) Har både Sats og elixia relativt nær her jeg bor, så det er derfor jeg har litt problemer med å velge...men takk for deres meninger!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...