Gå til innhold

Kloakk i retur!


Serafia

Anbefalte innlegg

Kom tuslende hjem, ante fred og ingen fare, åpnet døren til huset mitt, og en skikkelig drittlukt slo imot meg.

Har jeg tråkka i hundebæsj?

Kjenner at lukten nok er sterkere enn som så. Hører lyder fra underetasjen, og ser at gulvet på badet, i gangen og på kjøkkenet svømmes over... av kloakk!

Spruten sto opp fra sluket. Husverten min stappet håndklær nedi, og stilte seg oppå.

De samme tilstandene gjaldt toalettet, som ble fullstappet av håndklær og filleryer.

Og opp fra vasken sivet det gjørme og kloakk...

Drit og dra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ufff.!!!! Ekkelt !

Ta med deg mobilen på uterestaurant kos deg med kalde halvlitere, og be husverten ringe deg når det er i orden, utlufta og nedvaska !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufff.!!!! Ekkelt !

Ta med deg mobilen på uterestaurant kos deg med kalde halvlitere, og be husverten ringe deg når det er i orden, utlufta og nedvaska !

Joda, jeg har tenkt tanken!

Det er bare det at... for det første er det noe som er nesten like ekkelt som heter eksamen...

For det andre er det sånn at... eh... vi er ikke de eneste her i byen med dette problemet. Ryktene sier at kafeer og shoppingsentra også er infiserte.

Og her sitter jeg og leser mikrobiologi, ironisk nok. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg har tenkt tanken!

Det er bare det at... for det første er det noe som er nesten like ekkelt som heter eksamen...

For det andre er det sånn at... eh... vi er ikke de eneste her i byen med dette problemet. Ryktene sier at kafeer og shoppingsentra også er infiserte.

Og her sitter jeg og leser mikrobiologi, ironisk nok. ;)

Ikkje hør på rykter !

Lykke til med eksamen ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...