Gå til innhold

Ringe til sverige?


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Svenske telefonnumre kan ha litt varierende lengde tror jeg...

Men du ringer alltid 00 ut av Norge. Og inn i Sverige er det 46. Og nullen foran i retningsnummeret kutter du ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenske nummer varierer i lengde. Enkelte har 2-siffers retningsnummer, andre igjen har tre, og andre igjen har fire siffer i retningsnummer. Så kjem abonnentnummeret på fem eller seks siffer (kanskje tilogmed sju?) , og...

Döme: Rebell Hobby i Solna v/Stockholm: Nr i Sverige: (08) 82 52 06. Nr frå Norge : 00 46 8 82 52 06

Döme: Västgöta-Bladet i Tidaholm: Nr i Sverige: (0502) 15010 Nr frå Norge: 00 46 502 15010

Retningsnummer i Sverige funkar på same måte som dei gjorde her för, du bruker det ikkje når du ringer til ein med same retningsnummer som det du sjölv ringer frå. (Eg ville ringt 15010 om eg var i Tidaholm og skulle ringe inn eit tips til avisa.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...