Gå til innhold

Behandling av lett grad kviser

Anbefalte innlegg

lineelisabeth

Jeg er en jente på 16 år som lurer på om noen har noen tips om hupleie av kviser/uren hud? Har absolutt ikke noe lyst til å gå på noen kur av noe slag, så ille er det ikke. Men det er alltid noen kviser der og det irriterer meg!

Lurer også på om noen vet om dekkstift eller dekkrem som dekker bra, men som ikke gir flere kviser?

Håper på svar!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58389-behandling-av-lett-grad-kviser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bokkjen

Spørst kor følsom huda di er.

Generelt vil eg anbefale Basiron AC 5%, det er en krem som du får kjøpt på apotek. Den brukast lokalt på kviser, og viss du toler den, so er den vanlegvis effektiv.

Når det gjeld kura og sånn, kan du ta store dosar med B5, niacin og biotin i tillegg til molybdenum. (www.coenzyme-a.com)

Problemet er at du må kjøpe det på nettet, for så store dosar som det er snakk om er ikkje å få i Norge.

beste helsing,

Mads

• 2 uker senere...
Gjest berte bærta

Dette hjelper meg iallfall:

Normaderm express treatment cream ph4 formulatiion fra VICHY.

Og Normaderm stick express også fra VICHY, dette er en slags penn som dekker og behandler kvisen.

Før brukte jeg basiron men da dukket det alltid opp kviser her og der.. Nå har det ikke kommet noen, men jeg regner jo med det kommer en snart likevel da.. og da har jeg jo jo "pennen" å skjule dem med:)

ANBEFALES

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...