Gå til innhold

Josephine er savnet, men..


Gjest lollipoppen

Anbefalte innlegg

Gjest lollipoppen

Virker ikke som om det "tar helt av".

Benedicte-saken ødela veldig mye, ingen tror jo lenger på slektningers beskrivelse av "ei fantastisk jente med godt humør, ingen problemer og bla-bla-bla!"

Synd, men sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glimmer

Hvem er "ingen"? Jeg har ikke et sekund vurdert om jeg skal tro eller ikke tro på slike beskrivelser, hverken før eller etter Benedicte-saken. De som sier det, mener det vel.

Og ikke "tatt helt av"... Det var da en merkelig beskrivelse av en tragisk hendelse. En ung jente er forsvunnet og mange leter, akkurat som med Benedicte. At media-dekningen ikke er helt på topp er da temmelig normalt. Journalister jobber i flokk, derfor kan det være stor forskjell på hvor mye oppmerksomhet to like saker får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest champagne

Hvem er "ingen"? Jeg har ikke et sekund vurdert om jeg skal tro eller ikke tro på slike beskrivelser, hverken før eller etter Benedicte-saken. De som sier det, mener det vel.

Og ikke "tatt helt av"... Det var da en merkelig beskrivelse av en tragisk hendelse. En ung jente er forsvunnet og mange leter, akkurat som med Benedicte. At media-dekningen ikke er helt på topp er da temmelig normalt. Journalister jobber i flokk, derfor kan det være stor forskjell på hvor mye oppmerksomhet to like saker får.

Enig med lollipoppen, jeg.

Merker med meg selv at jeg absolutt ikke er så engasjert i denne saken som jeg vanligvis ville blitt.

Nå har vi jo sett at de pårørendes beskrivelser kan være fullstendig feil. Men, jeg tror nok at Josephine har falt i elven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du skal skje? Man kan lese om denne savnede jenta i de fleste aviser, man ser om det på nyhetene hele tiden, så hva burde vært gjort for at det skulle "ta av"?

Ærlig talt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... og nå mener du at hun har bevist at hun ikke kan ha vært en fantastisk jente med godt humør...? Og hun _må_ nødvendigvis ha hatt mange for omgivelsene kjente problemer for å gjøre det hun gjorde...? Slike holdninger provoserer meg.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhea Silvia

Josephine er forsvunnet i et fjellområde, der mange har forsvunnet. før. Vi som bor i nærheten av desse vakre fjella, veit også hvor farlig de er. At noen forsvinner er ikke uvanlig, men like tragisk. Derfor er det sannsynlig at Josephine har falt, og forhåpentligvis kan hun fremdeles finnes i live.

For oss som ikke bor så langt unna, er saken viktig. Mange skulle gjerne ha leita, men det er ikke en lett skogstur man snakker om. Den som skal søke bør ha både kunnskap om fjell og om søk. En hel masse frivillge oppi fjella der ville bare ført til flere ulykker!

Det som gjør saken spesiell er tanken på Esåps saken, men mest sannsynlig er det jo at Josephine har fallt.

Ellers synes jeg du virker både kald og kynisk. Og bor langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...