Gå til innhold

Hvor har det blitt av gyrkentråden min på åpent (u/t)?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis det er gyrken som er avbildet, bør du ikke legge ut link til disse bildene før gyrken har gitt deg tillatelse til det. Derfor er innleggene fjernet.

Men jøssenavn da....Hvordan kan du vite om gyrken har tillat det eller ei? Må hun maile deg at hun har tillatt det? Og hvis en slik mail uteblir betyr det at hun ikke har tillatt det? Hva med alle de andre bildene som blir lagt ut av folk stadig vekk? Har du motatt mail om at det er greit for personene som er avbildet på bildene at bildene legges ut?

Gjest webmaster, tilsyn

Men jøssenavn da....Hvordan kan du vite om gyrken har tillat det eller ei? Må hun maile deg at hun har tillatt det? Og hvis en slik mail uteblir betyr det at hun ikke har tillatt det? Hva med alle de andre bildene som blir lagt ut av folk stadig vekk? Har du motatt mail om at det er greit for personene som er avbildet på bildene at bildene legges ut?

Den første siden ble etterhvert fjernet, og det tyder på at innehaveren ikke vil at den publiseres.

Det står også i regelverket at:

"Innlegg i Doktor Online skal ikke inneholde informasjon om identifiserbare personer..." etc.

Mulig jeg tar feil, men jeg tror det kan være mulig å finne gyrkens identitet utifra linken du la ut i det første innlegget i og med at det forekom et brukernavn i den, og det tror jeg kanskje ikke hun ønsker.

Den første siden ble etterhvert fjernet, og det tyder på at innehaveren ikke vil at den publiseres.

"Innlegg i Doktor Online skal ikke inneholde informasjon om identifiserbare personer..." etc.

Mulig jeg tar feil, men jeg tror det kan være mulig å finne gyrkens identitet utifra linken du la ut i det første innlegget i og med at det forekom et brukernavn i den, og det tror jeg kanskje ikke hun ønsker.

Jeg har ikke hørt noe om at gyrken ikke ønsker den publisitert. Jeg tror at hun ønsker det-innerst inne.

Jeg har ikke hørt noe om at gyrken ikke ønsker den publisitert. Jeg tror at hun ønsker det-innerst inne.

Annonse

*lol*

Ja, jeg hadde i allefall vært stolt!

Lionn, når jeg er ferdigrekonstruert (slanking, plastiske operasjoner m.m.), kan du slenge ut en link til flotte bilder av meg også?

Bak min uvitende og uskyldige rygg, selvsagt!

*lol*

Ja, jeg hadde i allefall vært stolt!

Lionn, når jeg er ferdigrekonstruert (slanking, plastiske operasjoner m.m.), kan du slenge ut en link til flotte bilder av meg også?

Bak min uvitende og uskyldige rygg, selvsagt!

Ja, så lenge jeg kan gjøre det bak ryggen din, så er det greit.

Annonse

Det var helt klart mulig å identifisere henne gjennom den onlineadressen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...