Spenning Skrevet 10. juni 2002 Skrevet 10. juni 2002 Det er flere restauranter som griller der nede hos deg, vet jeg:-)) *kveldsklem* 0 Siter
Amiga Skrevet 10. juni 2002 Skrevet 10. juni 2002 Er du å snikleser i andre sine meldinger nå da? ;-) Hva mener du med nede hos meg? Øya er stor og jeg har ikke akkurat råd til å rote meg ned i turiststrøkene for å spise heller! Her i Las Palmas er det riktig nok elektriske griller men det ikke det samme å spise noe fra en elektrisk grill på restaurant...... 0 Siter
Spenning Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Skrevet 10. juni 2002 Amiga skrev (På 10.6.2002 den 20.21): Er du å snikleser i andre sine meldinger nå da? ;-) Hva mener du med nede hos meg? Øya er stor og jeg har ikke akkurat råd til å rote meg ned i turiststrøkene for å spise heller! Her i Las Palmas er det riktig nok elektriske griller men det ikke det samme å spise noe fra en elektrisk grill på restaurant...... Ja, kjeda meg og snikleste:-((( sorry. Blir slik når jeg ikke finner meldinger til meg vet du:-)) Det var grillkveld der jeg bodde sist:-) Kanskje vi rekker det til høsten også? Men da skal jeg ikke ha skylda for at du legger på deg? *du har ny mail' 0 Siter
Amiga Skrevet 10. juni 2002 Skrevet 10. juni 2002 Spenning skrev (På 10.6.2002 den 20.26): Ja, kjeda meg og snikleste:-((( sorry. Blir slik når jeg ikke finner meldinger til meg vet du:-)) Det var grillkveld der jeg bodde sist:-) Kanskje vi rekker det til høsten også? Men da skal jeg ikke ha skylda for at du legger på deg? *du har ny mail' Finner du en plass hvor de griller med kull så kan du få invitere meg, man blir ikke feit av grillmat! *S* Ikke så mye i hvertfall...... Dessuten så er jeg ikke så veldig striks når det gjelder slanking, jeg holder meg helst unna sånne ting som får kolesterolen til å "hoppe i været"! :-) 0 Siter
Spenning Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Skrevet 10. juni 2002 Amiga skrev (På 10.6.2002 den 20.37): Finner du en plass hvor de griller med kull så kan du få invitere meg, man blir ikke feit av grillmat! *S* Ikke så mye i hvertfall...... Dessuten så er jeg ikke så veldig striks når det gjelder slanking, jeg holder meg helst unna sånne ting som får kolesterolen til å "hoppe i været"! :-) Det må vi klare , hvis du kommer fra:-)) Kansje jeg skal øke til tre uker? Det er nok avpass å ta ut:-) Hadde vært hyggelig med en grillkveld i lagunen, tror det var onsdagskveldene grillen tennes? 0 Siter
Amiga Skrevet 10. juni 2002 Skrevet 10. juni 2002 Spenning skrev (På 10.6.2002 den 20.41): Det må vi klare , hvis du kommer fra:-)) Kansje jeg skal øke til tre uker? Det er nok avpass å ta ut:-) Hadde vært hyggelig med en grillkveld i lagunen, tror det var onsdagskveldene grillen tennes? Jeg kommer nok fra bare på dagtid, sånn er det! Men om du tar med pølser så får jeg heller bare grille de i ovnen så kan du heller bare invitere meg på en restaurant jeg plukker ut sånn som sist! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.