Gå til innhold

Hvor finner jeg


Nyco

Anbefalte innlegg

Alle disse navnetrådene her inne. Jeg ble nyskjerrig på hvordan jeg finner ut om mitt navn er vanlig eller ikke. Både for og etternavn. Noen som kan slenge over en link?

Og så MÅ jeg bare si at den tegnefilmen på cartoon, shaggy og skobi dobi do eller hva f...den teite bikkja heter, er noe av det VERSTE RÆLET jeg har sett i mitt hellige liv! Alt de gjør er å beine fra diverse spøkelser og monstre mens de gauler av full hals.

Dessuten har jeg pupper! To stykker :0) For alle som bekymrer seg om størrelsen på puppene. Jeg så min mor slet da hun fikk brystkreft og måtte fjerne et bryst. vær så inderlig glad du har to som er friske, uansett hvordan de ser ut!

Men det der navnegreiene altså?

*begynner å bli seint for en liten brusetablett her ja...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Scooby Doo er INGENTING i forhold til en del andre serier på Cartoon - så er det sagt. Prøv f.eks. Ku & Kylling.. *grøsse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scooby Doo er INGENTING i forhold til en del andre serier på Cartoon - så er det sagt. Prøv f.eks. Ku & Kylling.. *grøsse*

Ahhh..flere sniktittere av cartoon...

Men Tom og Jerry, Daffy Duck og Per ulv RUUUULER :0D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahhh..flere sniktittere av cartoon...

Men Tom og Jerry, Daffy Duck og Per ulv RUUUULER :0D

Holder en knapp på Johnny Bravo, jeg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:0)

Det er bare meg som har navnet mitt i Norge :0)

Det vet du vel ikke med sikkerhet. Du får vel: Det er tre eller mindre enn tre som heter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet du vel ikke med sikkerhet. Du får vel: Det er tre eller mindre enn tre som heter....

Ja, men etternavnet mitt er det kun min familie som har. Det er rettsbeskyttet. Og det sammen med måten jeg staver fornavnet mitt gjør det nokså sikkert at det er kun meg som heter det ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men etternavnet mitt er det kun min familie som har. Det er rettsbeskyttet. Og det sammen med måten jeg staver fornavnet mitt gjør det nokså sikkert at det er kun meg som heter det ;0)

hva trengte du linken for da, om du alt visste at det bare er dere som har etternavnet og at du staver navnet ditt litt spesielt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva trengte du linken for da, om du alt visste at det bare er dere som har etternavnet og at du staver navnet ditt litt spesielt?

Fordi jeg var ikke sikker før jeg fikk linken nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...