Nemi Skrevet 10. juni 2002 Skrevet 10. juni 2002 Men jeg stusser det faktisk sånn med jevne mellomrom.Du da.......? ;-p Hvordan er ståa da? Alt bra håper jeg.Jeg må si jeg er litt overraska over 'det du vet' enda.Utrolig hvor annerledes ting kan være ) 0 Siter
musikeren Skrevet 10. juni 2002 Skrevet 10. juni 2002 Ståa er bra, bortsett fra at eg er litt sliten... Men det kjem seg nok!:-) Ligg i hardtrening til sykkelferie. Håret mitt klippes ikkje så ofte... Sist var hausten 2000:-) Eg undrar meg litt eg og ja. Er det mogleg?*S* 0 Siter
Nemi Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Skrevet 10. juni 2002 musikeren skrev (På 10.6.2002 den 21.57): Ståa er bra, bortsett fra at eg er litt sliten... Men det kjem seg nok!:-) Ligg i hardtrening til sykkelferie. Håret mitt klippes ikkje så ofte... Sist var hausten 2000:-) Eg undrar meg litt eg og ja. Er det mogleg?*S* Ja,man kan virkeligen spekulere! Jeg viker ikke fra min oppfatning.Jeg er 99,99% sikker.Bainna bein! ;o) *korser meg* Men døhh;-2000?!!! Mitt hår er omtrent like tykt i nakken,som der det ender.Hvordan er det med ditt da,-er det som å holde i ei synål nederst,maybe? ;-P Du må stusse tuppa vettu,musiker'n.Det skal ikke bare være langt,det må være fint også! *bank i bordet* Skal jaggu meg få tonie til å finne frem saksa jeg ja *gliiize* Det kunne jeg ha tenkt meg å se! Hvor var det dere skulle hen da,by the way? 0 Siter
musikeren Skrevet 13. juni 2002 Skrevet 13. juni 2002 Nemi skrev (På 10.6.2002 den 22.04): Ja,man kan virkeligen spekulere! Jeg viker ikke fra min oppfatning.Jeg er 99,99% sikker.Bainna bein! ;o) *korser meg* Men døhh;-2000?!!! Mitt hår er omtrent like tykt i nakken,som der det ender.Hvordan er det med ditt da,-er det som å holde i ei synål nederst,maybe? ;-P Du må stusse tuppa vettu,musiker'n.Det skal ikke bare være langt,det må være fint også! *bank i bordet* Skal jaggu meg få tonie til å finne frem saksa jeg ja *gliiize* Det kunne jeg ha tenkt meg å se! Hvor var det dere skulle hen da,by the way? tome? Hva betyr tome? Er det et japansk ord? En Stillehavsdialekt?:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.