Gå til innhold

Jævl... hotmail


Gjest Oppgitt

Anbefalte innlegg

Gjest Oppgitt

Oppretter ny hotmailadresse fordi den gamle er blitt en søppeldunk for all verdens reklame ifra sex til hvordan jeg kan bli tynnest mulig på kortest mulig tid.

Ingen har fått min nye adresse, likevel har det på to dager kommet inn 20 reklamemail. Jeg er helt sikker på at jeg ved registrering sørget for at jeg ikke skulle få noe reklame der det gikk an å krysse av.

Useriøst, nå gir jeg opp hotmail, må jo lete med lykt for å finne personlig mail innimellom all reklamen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har overhodet ikke problemer med det. Kommer det slike mailer setter jeg "sperre "på og tilslutt er det ingen.Jeg har to hotmailkontoer og ingen får slikt dritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oppgitt

Jeg har overhodet ikke problemer med det. Kommer det slike mailer setter jeg "sperre "på og tilslutt er det ingen.Jeg har to hotmailkontoer og ingen får slikt dritt

Men hvor i all verden får de adressa fra, leverer hotmail fra seg adressa til alle nye brukere, så blir det opp til oss å sperre for reklamen etter hvert??

Huff nei, det gidder jeg ikke flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri mottat søppelmail på min hotmail. Ikke har jeg gjort noe for å unngå det heller. Fikk du passord til ditt nick her på DOL gjennom denne hotmailadressen?

Min iname-mailkonto hvor jeg fikk mitt passord til nick, ble "infisert" med søppelmail umiddelbart etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvor i all verden får de adressa fra, leverer hotmail fra seg adressa til alle nye brukere, så blir det opp til oss å sperre for reklamen etter hvert??

Huff nei, det gidder jeg ikke flere ganger.

Prøv og prøv, så skal du se det går sa alltid min mor til meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...