Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en gutt på 20 år som har et problem, nemlig at jeg har så utrolig små brystvorter. Det virker som de ikke har utviklet seg siden jeg var liten. De ser ut som på et lite barn. Jeg går aldri i bar overkropp selv om kroppen min ellers ser helt ok ut. Dette er et meget stort problem for meg. Er det noe som kan gjøre dette bedre? Håper på svar. Takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58453-for-sm%C3%A5-brystvorter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er da utroooolig hva folk bryr seg om?

Du har sikkert en flott og deilig og nærmest lytefri kropp, og et par søte, mikroskopiske brystvorter som ingen i hele verden ville lagt merke til. Foreslår at du går med bar overkropp hele sommeren, retter ryggen og bruker hodet ditt til viktigere ting!!!!

Det er da utroooolig hva folk bryr seg om?

Du har sikkert en flott og deilig og nærmest lytefri kropp, og et par søte, mikroskopiske brystvorter som ingen i hele verden ville lagt merke til. Foreslår at du går med bar overkropp hele sommeren, retter ryggen og bruker hodet ditt til viktigere ting!!!!

"...og et par søte, mikroskopiske brystvorter som ingen i hele verden ville lagt merke til. "

Ja, nettopp! ;-))

Annonse

Tror du skal lære deg å akseptere kroppen din som den er, med små brystvorter, det er nok deg selv som legger mest merke til dem, for andre vil jeg ikke tro det er noe man legger merke til i det hele tatt.

Vi ER jo ikke alle like, ikke sant?

Men seriøst, hva mener du at man skal kunne gjøre for å forstyrre brystvorter da??? Det eneste jeg kan komme på er å tatovere rundt brystvorten (i samme farge) slik at den ser større ut...

*au!!!*

• 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...