Gå til innhold

birdie el. andre - litt hastesak

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Jeg har bestillt en haug med treningsklær fra USA, og jeg vil IKKE betale toll på det. Nei. Hva når det står utapå pakken at det er gave, er det tollpliktig da også? Tenkte å skrive mail til han kontakten min der og be ham merke pakke med "present". Han gjør sikkert det hvis jeg skryter uhemmet av USA i VM-sammenheng, he he. Kan alltids slenge på en forsinka kondolering for de tårna også.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58498-birdie-el-andre-litt-hastesak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

*fnise* De tårna, du liksom..

Atte - tror det fremdeles må fortolles, men at grensa heves fra 200 til 500 kroner. Han kan jo evt. juge om pakkas totale verdi?

Hmm, da må han altså kjøre en dobbeltløgn; present og value: $499.99, he he. Fikk ei sending fra Frankrike i går, verdi 500 kr, og måtte pinadø ut med 198 kr i toll!

Mulig det ikke er nok med VM og tårn hvis jeg ber ham om å juge så mye, tror du "God save Bush and longhorns" gjør susen? :-/ Herregud, snakk om å selge sjela si! *Hulk*

Hmm, da må han altså kjøre en dobbeltløgn; present og value: $499.99, he he. Fikk ei sending fra Frankrike i går, verdi 500 kr, og måtte pinadø ut med 198 kr i toll!

Mulig det ikke er nok med VM og tårn hvis jeg ber ham om å juge så mye, tror du "God save Bush and longhorns" gjør susen? :-/ Herregud, snakk om å selge sjela si! *Hulk*

500 kroner er ikke det samme som 500 dollar, dah.. (err'e varmen, eller?)

Ellers så ville jeg satset på en nøytral forespørsel med forklaring på hvorfor, heller enn den smørja du er i ferd med å vikle deg inn i. ;o)

Herreguuuuuuud så tregt det går her i kveld!!!

Gjest retvizan

500 kroner er ikke det samme som 500 dollar, dah.. (err'e varmen, eller?)

Ellers så ville jeg satset på en nøytral forespørsel med forklaring på hvorfor, heller enn den smørja du er i ferd med å vikle deg inn i. ;o)

Herreguuuuuuud så tregt det går her i kveld!!!

Oops, gikk litt fort her. *rødme*

Nøytral forespørsel, huh? Sikker på at det funker da? *skeptisk*

Og jeg som nettopp kom på en ny en: Do yoy enjoy waking up with little dead horses in you bed?

Ikke? :-/

Oops, gikk litt fort her. *rødme*

Nøytral forespørsel, huh? Sikker på at det funker da? *skeptisk*

Og jeg som nettopp kom på en ny en: Do yoy enjoy waking up with little dead horses in you bed?

Ikke? :-/

Heads of dead horses, kanskje..?

Mmmneiii.

"Dearest Sir" osv.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...