Gå til innhold

Tre Små Kinesere fans :o)


Poetica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Såvidt jeg husker bor du i samme by som Granåsen befinner seg. Kineserne spiller der på førstkommende lørdag:

www.granasensommerfestival.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg husker bor du i samme by som Granåsen befinner seg. Kineserne spiller der på førstkommende lørdag:

www.granasensommerfestival.no

Nei, jeg gjør ikke det skjønner du... Jeg bor nesten 70 mil unna! :o/

Men jeg regner med at søsteren min får konserten med seg, og at jeg får høre om ALT, sånn at jeg ordentlig får gremmes for at jeg ikke bor der lenger. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg gjør ikke det skjønner du... Jeg bor nesten 70 mil unna! :o/

Men jeg regner med at søsteren min får konserten med seg, og at jeg får høre om ALT, sånn at jeg ordentlig får gremmes for at jeg ikke bor der lenger. :o)

Fader altså, jeg kom på at du ikke gjør det, men at du har røtter, aner el.l. her i strøket.

Er du skikkelig fan? Kjenner kineserne, greie karer.

Jaja, du får glede deg over omtalen :)

Mulig jeg skal selv, det er stor familiefest-dag - koster vanvittig mye, men muligheter for fribilletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader altså, jeg kom på at du ikke gjør det, men at du har røtter, aner el.l. her i strøket.

Er du skikkelig fan? Kjenner kineserne, greie karer.

Jaja, du får glede deg over omtalen :)

Mulig jeg skal selv, det er stor familiefest-dag - koster vanvittig mye, men muligheter for fribilletter.

Ja, jeg er en god gammel kineserfan. Skikkelig ihuga. Har hørt på de siden '89/'90, tenker jeg. :o) Gubben er også glad i musikken deres, så her i huset spilles de veldig mye. Vi brukte forresten Hjertemedisin da vi gifta oss vi, som utgangsmarsj. (Vi hadde selvsagt en borgerlig seremoni) Det er nemlig "vår" sang.

Jeg har festa med ett par av kineserne, og har vært på motorsykkeltreff med Ulf, men jeg kan ikke påstå at jeg kjenner dem, akkurat. :o)

Tre Små er balsam for sjela. :o) Jeg har endel av platene deres; 365 fri, Vær Sær, Hjertemedisin, Tro håp & kjærlighet, og Ultralyd. De øvrige står på ønskelista. Og den siste skal jeg ha (samleplata) straks det kommer inn penger på kontoen igjen. :o)

Har også en kassett med Soleplassland (demo) liggende. :o)

Enn du? Fan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er en god gammel kineserfan. Skikkelig ihuga. Har hørt på de siden '89/'90, tenker jeg. :o) Gubben er også glad i musikken deres, så her i huset spilles de veldig mye. Vi brukte forresten Hjertemedisin da vi gifta oss vi, som utgangsmarsj. (Vi hadde selvsagt en borgerlig seremoni) Det er nemlig "vår" sang.

Jeg har festa med ett par av kineserne, og har vært på motorsykkeltreff med Ulf, men jeg kan ikke påstå at jeg kjenner dem, akkurat. :o)

Tre Små er balsam for sjela. :o) Jeg har endel av platene deres; 365 fri, Vær Sær, Hjertemedisin, Tro håp & kjærlighet, og Ultralyd. De øvrige står på ønskelista. Og den siste skal jeg ha (samleplata) straks det kommer inn penger på kontoen igjen. :o)

Har også en kassett med Soleplassland (demo) liggende. :o)

Enn du? Fan?

Fan? Nei, kan ikke si det selv om de har levert mange fine låter og cd'er. Er bekjent / litt venn, treffer noen av dem med ujevne mellomrom. Sjekk nettsidene deres, der kan du jo legge igjen en hilsen :)

http://www.soleplassland.net/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fan? Nei, kan ikke si det selv om de har levert mange fine låter og cd'er. Er bekjent / litt venn, treffer noen av dem med ujevne mellomrom. Sjekk nettsidene deres, der kan du jo legge igjen en hilsen :)

http://www.soleplassland.net/

Ja, jeg sitter som sagt og kikker på den sia, da... Det var liksom det innlegget først handla om. :o) *knegg* Litt fraværende i dag, favn? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg sitter som sagt og kikker på den sia, da... Det var liksom det innlegget først handla om. :o) *knegg* Litt fraværende i dag, favn? ;o)

Hehe... herregud *klask i pannen*... Fraværende? Ja, det er bare fornavnet... ny kjæreste, skjønner du ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... herregud *klask i pannen*... Fraværende? Ja, det er bare fornavnet... ny kjæreste, skjønner du ;-)

Ahaaaa! Skjønner. Ny kjæreste sender gjerne hjernen på ferie i en periode. :o))

Grattis, og kos deg. (Du trenger vel antagelig ikke noen oppfordring om akkurat det, men lell.) ;o)

http://www.nrk.no/dynasx?p_lenke_id=226887&p_artikkel_id=1857907&mswmext=.asx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahaaaa! Skjønner. Ny kjæreste sender gjerne hjernen på ferie i en periode. :o))

Grattis, og kos deg. (Du trenger vel antagelig ikke noen oppfordring om akkurat det, men lell.) ;o)

http://www.nrk.no/dynasx?p_lenke_id=226887&p_artikkel_id=1857907&mswmext=.asx

Takk og takk og takk for fine, blide, hyggelige ord og en flott smakebit :)) Har aldri fått opp den, hva skal jeg si, avspillingsvarianten der... Stilig.

En fortsatt god dag til deg og ønske om mange, fine stunder for deg og mannen med kineseran :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...