Gå til innhold

utdrikningslag


Gjest Miss77

Anbefalte innlegg

Gjest Miss77

Hallo alle sammen!

Jeg skal i utdrikningslag for første gang neste lørdag. Jeg lurer på om det er "normalt" å ha med seg gaver da? Jeg kjenner ikke hun som skal drikkes ut så veldig godt.

Men det er veldig flaut å komme tomhendt om alle andre har med gaver.

Håper noen kan svare meg!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke hvis ikke du har blitt bedt om å ta med gave av den eller dem som arrangerer. Har forstått at det i enkelte kretser er vanlig med gaver i utdrikningslag, men har aldri opplevd dette selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt utdrikkningslag ga de meg gaver, men da hadde de avtalt det på forhånd. Det var små billige ting. Jeg fikk f.eks et askebeger av ei venninne som røyker (da det ikke finnes slikt i vårt hus). Også fikk jeg; ei morsom lue, en boks leverpostei, såpebobler, kurver, eggedeler, sjokolade, ketchup, brusåpner.

Snakk med de andre som skal være med i utdrikkningslaget, og hør hva de har tenkt.

Ha det gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...