Gå til innhold

I dag regner det endelig (u/t)


favn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest pirrka

Ja, det var det. Noe så grundig.

Grusvegen vår forsvann nesten, men salaten i kjøkenhagen vart i alle fall reingjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusvegen vår forsvann nesten, men salaten i kjøkenhagen vart i alle fall reingjort...

Ja, veldig bra med et solid skyll for alt som gror. Og du gidder kanskje heller ikke å vaske salaten spesielt ofte? Heldig med den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Ja, veldig bra med et solid skyll for alt som gror. Og du gidder kanskje heller ikke å vaske salaten spesielt ofte? Heldig med den...

Vaske salaten ofte?? Altså, den blir forskriftsmessig vaska og slynga før omsorgsfull dressering, men eg ligg ikkje på kne og skrubbar, nei.. Skulle eg det? Hjelper det mot sneglar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vaske salaten ofte?? Altså, den blir forskriftsmessig vaska og slynga før omsorgsfull dressering, men eg ligg ikkje på kne og skrubbar, nei.. Skulle eg det? Hjelper det mot sneglar?

Kanskje jeg kan sende datteren min bortover? Hun er 5 og genuint interessert i og forelsket i _alt_ som kryper, kravler og surrer rundt. Spesielt snegler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pirrka

Kanskje jeg kan sende datteren min bortover? Hun er 5 og genuint interessert i og forelsket i _alt_ som kryper, kravler og surrer rundt. Spesielt snegler.

Eg har i alle fall minst ein passande leikekamerat til henne, snegleinteressa er nok mest utvikla hos gutane. Jenta på sju er meir slik Barbie- og prinsessehekta.

Noko heilt anna: det er torvtak på barnehagen vår, er din tilfeldigvis ved sidan av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har i alle fall minst ein passande leikekamerat til henne, snegleinteressa er nok mest utvikla hos gutane. Jenta på sju er meir slik Barbie- og prinsessehekta.

Noko heilt anna: det er torvtak på barnehagen vår, er din tilfeldigvis ved sidan av?

Sneglefascinasjonen er intet hinder for tidvis høy prinsessefaktor. Og det er helt greit.

Torvtak på barnehagen... hm, da vil jeg kanskje tippe på at du snakker om den som ligger nedenfor Teknostallen? Nei, jenta mi går i en av SIT's, nærmere bestemt Dragvoll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikkjesjakkspelandepirrka

Sneglefascinasjonen er intet hinder for tidvis høy prinsessefaktor. Og det er helt greit.

Torvtak på barnehagen... hm, da vil jeg kanskje tippe på at du snakker om den som ligger nedenfor Teknostallen? Nei, jenta mi går i en av SIT's, nærmere bestemt Dragvoll.

Den eg tenker på er også knytta til SiT trur eg, men ligg på Berg. Samma det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...