Gå til innhold

permanentfarge øyevippene?


Gjest martha

Anbefalte innlegg

Gjest martha

Jeg er ei mørkeblond jente med blå øyne og lyse øyevipper, og jeg lurer på om jeg skal permanentfarge dem nå i sommerferien.

Det jeg lurer på, er hvordan resultatet av dette blir? Til vanlig bruker jeg kun svart eller mørkebrun mascara på de øvre øyevippene, ikke de like under øyekanten. Kan jeg be om å bare få farge disse øverste, eller kommer det til å se rart ut? Føler meg ikke helt vel med mascara både oppe og nede, og det kommer vel også til å bli litt rart hvis jeg farger alle vippene da?

Takker for svar, lurer fælt nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Permanentfarging blir _nesten_ som bruk av mascara, men du får kun fargen, ikke tykkelsen". Det er praktisk med farging av vippene, særlig om sommeren, men det kan likevel hende at du i festlige lag ønsker å påføre et strøk eller to med mascara.

Ettersom du kun bruker mascara på de øverste vippene (som jeg gjør) er det sikert lurt å bare farge disse. Men som sagt: Inntrykket blir mye "sv kere" av farging enn ved bruk av mascara, ettersom vippene fortsatt er like tynne, så det vil helt sikkert være mindre dominerende å farge de nederste vippene.

Uansett anbefaler jeg deg å få fargingen gjort av en proff, for det er noe skikeklig søl å drive med selv! det synes i hvertfall jeg.! :-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Permanentfarging blir _nesten_ som bruk av mascara, men du får kun fargen, ikke tykkelsen". Det er praktisk med farging av vippene, særlig om sommeren, men det kan likevel hende at du i festlige lag ønsker å påføre et strøk eller to med mascara.

Ettersom du kun bruker mascara på de øverste vippene (som jeg gjør) er det sikert lurt å bare farge disse. Men som sagt: Inntrykket blir mye "sv kere" av farging enn ved bruk av mascara, ettersom vippene fortsatt er like tynne, så det vil helt sikkert være mindre dominerende å farge de nederste vippene.

Uansett anbefaler jeg deg å få fargingen gjort av en proff, for det er noe skikeklig søl å drive med selv! det synes i hvertfall jeg.! :-)

Lykke til!

Enig med morsan, ikke gjør det selv :) Jeg ville farget vippene under også.

Denne alven hadde et rødt øye i en hel dag når hun farget vipper....au au au

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...