Gå til innhold

Emailliste :-(


Gjest Uff

Anbefalte innlegg

Jeg mottok nettopp følgende email. Hva gjør jeg? Klikker på linken, eller........?

------------------------------------------------------------

This email is not sent unsolicited. This email address was purchased for the purpose of email marketing. You are receiving this special offer because you have provided permission to receive third party email communications regarding special online promotions or offers. If you do not wish to receive any further messages, please click bellow to unsubscribe.

If you do not wish to receive email from Email-4-Prizes.com and partners, please click or copy and paste the following address into your browser:

http://64.57.221.103/unsubscribe/[email protected]

------------------------------------------------------------

Klikker jeg så sier jeg jo ja til "tilbudet" og klikker jeg ikke så bekrefter jeg at min epostadresse er aktiv og da sier sikkert avsenderen takk for bekreftelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trønderpi

Vaffal ikke klikk på noen av linkene... det gjør jo som du sier at avsender får bekreftet at email adressen din er aktiv.

Jeg ville blokkert avsender og slettet mailen... er nok ikke stort mer du kan gjøre med dette.

Ha en fin dag!! = )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metronom

Foreslår at du spanderer noen kroner og kjøper programmet SpamKiller fra McAfee.com. Dette tar knekken på det meste av slik søplemail og dessuten har det en funksjon som gjør at du kan sende error-meldinger tilbake til avsenderen. Kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...