Gå til innhold

Et litt drastisk tips til dere som vil slutte å røyke

Anbefalte innlegg

Gjest Maria

Jeg brukte å festrøyke før, ca. 10-20 røyk i måneden. Jeg hadde egentlig ikke planer om å slutte med det, for jeg så ikke på det som noe problem, men nå har jeg måttet SLUTTE Å RØYKE UFRIVILLIG.

Saken er den at jeg etter at jeg fikk en kraftig lungesykdom (som jeg ble frisk av etter to uker fordi jeg kom meg til legen fort og fikk pencilin) i mars, har jeg ikke klart å røyke en røyk uten å bli sittende å hoste samtidig og fortsette å gjøre det i fem minutter etterpå.... flaut, flaut.... så røyking går altså ikke lenger... det er ekstremt ubehagelig..

Men jeg anbefaler ikke å bli syk med vilje for å slutte å røyke, men det funker...

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det funker ikke på meg. Jeg røyker til jeg blir innlagt - har blitt kjørt på legevakta 3-4 ganger fordi jeg rett og slett ikke fikk puste i det hele tatt. Men røyke gjorde jeg til siste slutt - gjerne med litt asmaspray først for å få driten ned i lungene. På en hardbarka røyker funker ikke metoden din uansett hvor syk man er, dessverre...

Men bra det virket på deg da. Jeg måtte slutte på gammelmåten.. :-)

Gjest ikke undertegnet

Det funker ikke på meg. Jeg røyker til jeg blir innlagt - har blitt kjørt på legevakta 3-4 ganger fordi jeg rett og slett ikke fikk puste i det hele tatt. Men røyke gjorde jeg til siste slutt - gjerne med litt asmaspray først for å få driten ned i lungene. På en hardbarka røyker funker ikke metoden din uansett hvor syk man er, dessverre...

Men bra det virket på deg da. Jeg måtte slutte på gammelmåten.. :-)

Men du klarte det jo.......:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...