Gå til innhold

Jeg har en annen teori!


Gjest Hippo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest 5barnsmor

Det var da en fryktelig smakløs kommentar å komme med...

Jeg vil tro at selv det amerikanske politi sjekker den nærmeste omgangskrets med det første. Og en jente på 14? Ikke vær så kynisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en fryktelig smakløs kommentar å komme med...

Jeg vil tro at selv det amerikanske politi sjekker den nærmeste omgangskrets med det første. Og en jente på 14? Ikke vær så kynisk....

Sant nok. Men det hadde alikevel vært å foretrekke fremfor at en fremmed voksen mann kidnappet henne fra hennes eget soverom midt på natta....*Gisp* lang setning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

Sant nok. Men det hadde alikevel vært å foretrekke fremfor at en fremmed voksen mann kidnappet henne fra hennes eget soverom midt på natta....*Gisp* lang setning...

det har du jo fos såvidt rett i...

duverden så flink du er å holde pusten, det må du lære meg så jeg kan få sagt mere på kortere tid*s*

men ikke si det til vennene mine for da klikker de.....

klem fra tytebrettet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

...ikke så smakløst av Hippo allikvel... Les: http://www.dagbladet.no/nyheter/2002/06/12/337490.html

Hvorfor ikke? Hippo mener at jenta har rømt og ikke blitt kidnappet, følgende sitat fra linken din motbeviser jo det:

"Politiet opplyser at de har utelukket muligheten for at tenåringen arrangerte sin egen bortføring og i virkeligheten har rømt."

Håper bare de finner henne i live jeg:)

hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...