Gå til innhold

Josephine funnet!


nolte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff så leit...

Men godt for lokalbefolkningen at det ikke er skjedd noe kriminellt med tanke på den saken med den andre jenta for noen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oooops

Huff så leit...

Men godt for lokalbefolkningen at det ikke er skjedd noe kriminellt med tanke på den saken med den andre jenta for noen år siden.

Jeg tror de i Geiranger er gansk vant med utenlanske tullinger som ofte aldri har sett et fjell og forviller seg opp på fjellet og klarer å prestere å drepe seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de i Geiranger er gansk vant med utenlanske tullinger som ofte aldri har sett et fjell og forviller seg opp på fjellet og klarer å prestere å drepe seg selv.

Veel... Nå var jo denne Josephine fjellvant dah. Jeg tror ikke så mye på at hun har FALLT utfor ,men.... Jaja , skal ikke spekulere for mye jeg nå :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oooops

Veel... Nå var jo denne Josephine fjellvant dah. Jeg tror ikke så mye på at hun har FALLT utfor ,men.... Jaja , skal ikke spekulere for mye jeg nå :-/

greit nok det, men fjellene i Geiranger er noe helt annet enn de i Polen og ned i der ho hadde gått! Turistene har seg selv å takke for at de havner i fosse og utfor stup. Synd vi må bruke så mye penger på å lete etter dem.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oooops

Veel... Nå var jo denne Josephine fjellvant dah. Jeg tror ikke så mye på at hun har FALLT utfor ,men.... Jaja , skal ikke spekulere for mye jeg nå :-/

greit nok det, men fjellene i Geiranger er noe helt annet enn de i Polen og ned i der ho hadde gått! Turistene har seg selv å takke for at de havner i fosser og utfor stup. Synd vi må bruke så mye penger på å lete etter dem.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest (ikke undertegnet)

greit nok det, men fjellene i Geiranger er noe helt annet enn de i Polen og ned i der ho hadde gått! Turistene har seg selv å takke for at de havner i fosse og utfor stup. Synd vi må bruke så mye penger på å lete etter dem.....

Hadde hun ikke gått i fjellene i New Zealand? Der er det adskillig høyere fjell enn i Geiranger.

Selvsagt skal vi bruke ressurser på å prøve å hjelpe folk så lenge det er håp. Tenk om det hadde vært en av våre nærmeste der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...