Gå til innhold

Er jeg feit?


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Nei,du er ikke feit!

Hvis de kaller deg feit, for at du er 1.58cm høy og veier 63kg.Så er jeg i hverfall feit (er 1.60cm høy og veier 70kg):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

ifølge en tabell hvor du kan sette inn dine egne mål har du en BMI på 25.2 ,og svaret du da får er 25-26.9: Lett overvektig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ronja

Nei,du er ikke feit!

Hvis de kaller deg feit, for at du er 1.58cm høy og veier 63kg.Så er jeg i hverfall feit (er 1.60cm høy og veier 70kg):

Dere er faktisk ganske feite begge to. Men hva så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ronja

Dere er faktisk ganske feite begge to. Men hva så?

Heller det enn å være et beinrangel som visse andre folk.Det er stygt med tynne jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Nei, du er ikke feit pr.definisjon.

Men det viktigste er uansett:

1) Hva slags form du er i - muskler veier mer enn fett, og veltrent og kraftig er bedre enn tynn og usunn

2) Hvordan du bærer kroppen din - den bør bæres med stolthet og kjærlighet, pluss de klærne som passer kroppsbygningen din og ikke nødvendigvis moten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.slankenett.no/bmi.htm

Disse resultater må også taes i betraktning med hvordan du faktisk ser ut og hvordan du spiser/trimmer.

Selv trimmer jeg lite,spiser som en hest men er i følge BMI-skjemaene fremdeles undervektig. Lite å gjøre med den saken gitt, men jeg ser faktisk helt ok ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en fra sf forum

Dere er faktisk ganske feite begge to. Men hva så?

ronja, greit nok at du fortsatt sliter med bulimi og forvrenget kroppsbildet. Bare husk at de andre folk som du sier at er feit, er faktisk normale og det er ikke noe galt med dem, det enest som er galt er tankene i hode ditt som greier ikke engang ser seg selv i speil og bli sikker om du er tykk eller ikke. Har mer i tillit i deg selv først før du kritiserer de andre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Du er ikke feit, kanskje lubben? men lubben er jo helt ok..

Så lenge det ikke er usunt for deg, og vekta di er ikke usunn.

Det kommer jo også an på hvor tung beinbygning du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ronja

ronja, greit nok at du fortsatt sliter med bulimi og forvrenget kroppsbildet. Bare husk at de andre folk som du sier at er feit, er faktisk normale og det er ikke noe galt med dem, det enest som er galt er tankene i hode ditt som greier ikke engang ser seg selv i speil og bli sikker om du er tykk eller ikke. Har mer i tillit i deg selv først før du kritiserer de andre!!!

Innerst inne vet jeg det... Hvor er alle fra sf-forum blitt av? Har man et annet sted nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest en fra sf forum

Innerst inne vet jeg det... Hvor er alle fra sf-forum blitt av? Har man et annet sted nå?

vet ikke... forum ble stengt, det er veldig synd.. men sånn er det, dessverre.

håper at du prøve å kjempe mot og bli bedre, ta være på deg!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ronja

vet ikke... forum ble stengt, det er veldig synd.. men sånn er det, dessverre.

håper at du prøve å kjempe mot og bli bedre, ta være på deg!

klem

Jeg jobber med saken, men psykologen sa han ikke kunne hjelpe meg. Sa jeg var et komplekst tilfelle, men at han ikke fant noe å ta tak i. Så jeg prøver på egenhånd. Opp og ned. Mest opp! :) Håper det går bra med deg, hvem du nå er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...