Gå til innhold

Er jeg feit?


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Føler du deg feit?

Jeg er 174 cm og veier 92 kg.Jeg føler meg ikke feit, men når jeg ser på tallene på vekten er det noe som sier meg at jeg veier for mye , eller....?

Det er noe med at kiloene fordeler seg forskjellig fra person til person.Noen kan ha de på de rette plassene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fettberget

Føler du deg feit?

Jeg er 174 cm og veier 92 kg.Jeg føler meg ikke feit, men når jeg ser på tallene på vekten er det noe som sier meg at jeg veier for mye , eller....?

Det er noe med at kiloene fordeler seg forskjellig fra person til person.Noen kan ha de på de rette plassene.

jeg er 165 høy og 52 kg og føler meg tjukk.

Da må jo dere være megafeite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ellapella

jeg er 165 høy og 52 kg og føler meg tjukk.

Da må jo dere være megafeite.

glad i å provosere på deg oppmerksomhet, fettberget?? haha jeg LER så jævlig rått av sånne som deg!! AHH

*hikste av latter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke feit

Sannsynligvis er du litt lubben.

Din BMI(body mess index-->kroppsmasse) er ca.25.3

-undervekt under 18.5 og nedover

-Normal(vekt) bmi går mellom 18.5-25

-overvektig25-30

-fedme 30-35

-sykelig fedme 35--->

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viktigste er ikke om en er tykk eller tynn, men om man er sunn og frisk! Lever man noenlunde sunt oppnår man idealvekta, og for noen er den høyere enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

glad i å provosere på deg oppmerksomhet, fettberget?? haha jeg LER så jævlig rått av sånne som deg!! AHH

*hikste av latter*

Hvorfor svarer du hvis du ikke blir provosert? Er det ikke best å bare drite i det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ellapella

Hvorfor svarer du hvis du ikke blir provosert? Er det ikke best å bare drite i det da?

ikke noe galt i å la folk vite det når de er patetiske:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din BMI(body mess index-->kroppsmasse) er ca.25.3

-undervekt under 18.5 og nedover

-Normal(vekt) bmi går mellom 18.5-25

-overvektig25-30

-fedme 30-35

-sykelig fedme 35--->

Du, hvordan var nå den der utregningen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det komplett umulig å uttale seg om kun utfra det du oppgir. Folk er ulikt bygget. Noen vil være tynne med de målene, noen lettere lubne, andre "normale".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok akkurat passe. Jeg er 152 cm og 58 kilo så vi er vel ganske like vil jeg tro? Hadde ikke hatt noe i mot å hatt flatere mage, men jeg kan ikke helt skjønne at jeg skal være lettere overvektig ifølge den der BMI-greia. Hadde jeg vært en eller to kilo lettere så hadde jeg vært normalvektig. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...