Gå til innhold

Nokia 3330


Lisbeth

Anbefalte innlegg

Når man sender sms med Nokia 3330 står det Delmelding 1 og delmelding 2 osv. Kan man velge sendeoppsett slik at dette går vekk.

Jeg ser under meldinger->skriv melding-> sendeoppsett _og_ hva skal en velge der ??

Eller er det andre måter man velger det vekk med. Liker det ikke.

Hadde 3210 før og der slapp vi dette .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke hvordan det er med 330 jeg... men har du ikke bruksanvisningen til telefonen da?

Ellers kan du jo stoppe å skrive sms da du har kommet til 160 tegn, da går den som 1 melding...(tror jeg).:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Det skjer fordi på nokis 3330 kan du skrive en melding med opptil 459 tegn, meldingen blir da sendt som tre mldinger selv om du skriver sammenhengede.

Øverst i høyre hjørnet når du skriver står det 459/1 når du ikke har skrevet noen tegn. Når det står xx/2 betyr det at du er på melding 2 - da får mottaker delmeldinger.

Slutter du å skrive når det fortsatt står /1 (en bak skråstreken) så blir det kun en melding som vanlig..

Når meldingen blir delt blir det så mye surr, det hender at man får melding 1 og 3 og ikke 2 f.eks. og da mister man jo en viktig del.. Så det er best å kun bruke 160 tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...