Gå til innhold

Hvordan kurere Majones-avhengighet?? u/t


Edvarda

Anbefalte innlegg

Følgende skal visstnok hjelpe: 12 pakker majones svelges kjapt, skylles ned med tre fulle glass *** Cognac.

Spis en brunost i full fart etterpå. Og avslutt det hele med tre Lett!! majones. Vil du DA ha mere majones, er det noe alvorlig galt med deg.

Lykke til.

Selv er jeg avhengig av pølser. Men jeg trives med dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo bare å la være å kjøpe majones, så er det lett å ikke forsyne seg i et svakt øyeblikk. Jeg har sluttet å ha majones i huset, for jeg er altfor glad i det! Når jeg er borte på besøk spiser jeg en hel haug på hver skive da, men det tillater jeg meg selv. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgende skal visstnok hjelpe: 12 pakker majones svelges kjapt, skylles ned med tre fulle glass *** Cognac.

Spis en brunost i full fart etterpå. Og avslutt det hele med tre Lett!! majones. Vil du DA ha mere majones, er det noe alvorlig galt med deg.

Lykke til.

Selv er jeg avhengig av pølser. Men jeg trives med dem.

Åssen pølser da ? jeg er også veldig glad i pølser !!!!! (Det er MAT du snakker om nå ? Sant???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen pølser da ? jeg er også veldig glad i pølser !!!!! (Det er MAT du snakker om nå ? Sant???)

Klart jeg snakker om mat. Hva annet skulle det være...?

Pølser i alle varianter, som pålegg, på grillen, kokte, stekte...ostepølser er best, de er så saftige, svidd bacon rundt er ikke å forakte. Salami er jeg rimelig lei av, spiste det fra jeg var født og fram til nå...he,he Ære være Chorzioen som kom. DEN må jeg ha hver dag på brødet. NAM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg snakker om mat. Hva annet skulle det være...?

Pølser i alle varianter, som pålegg, på grillen, kokte, stekte...ostepølser er best, de er så saftige, svidd bacon rundt er ikke å forakte. Salami er jeg rimelig lei av, spiste det fra jeg var født og fram til nå...he,he Ære være Chorzioen som kom. DEN må jeg ha hver dag på brødet. NAM!

Her går det for det meste i vanlig wiener , og av og til noe som heter Åkerring. Dansk salami er også hyperdeilig snadder , bare synd det er så sjelden vi har det i hus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

statementpappa

Bruker ikke majones, men salt, pepper, og diverse urter...

Skal man bruke majones bør man lage den selv; den blir best, og man slipper alle tilsetningsstoffene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det for det meste i vanlig wiener , og av og til noe som heter Åkerring. Dansk salami er også hyperdeilig snadder , bare synd det er så sjelden vi har det i hus...

Vi har massevis av dansk salami i kjøleskapet, jeg syns ikke det er godt, og så feit....... æsj! Men den norske derimot liker jeg veldig godt! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg snakker om mat. Hva annet skulle det være...?

Pølser i alle varianter, som pålegg, på grillen, kokte, stekte...ostepølser er best, de er så saftige, svidd bacon rundt er ikke å forakte. Salami er jeg rimelig lei av, spiste det fra jeg var født og fram til nå...he,he Ære være Chorzioen som kom. DEN må jeg ha hver dag på brødet. NAM!

Jeg tror jeg må dra på besøk til deg en gang, da kunne vi ha pølseparty! *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Det er en tilvenning, som alt annet. La være å kløpe majones, men pass på å bruke andre ting som gjør maten fristende.

Eksempler: friske urter, paprika, purre, nykvernet pepper, pesto, etc...

Hvis du vil lage et majones-substitutt, foreslår jeg følgende: Ta et beger yoghurt naturell og heng det i et klede/kaffefilter noen timer, slik at det renner av seg og blir fast. Tilsett krydder og urter, evt olivenolje, og du har en deilig, smaksrik dressing som banker majo any time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...