Gå til innhold

Hva ville dere gjort i min situasjon?


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg har et problem. Jeg jobber i et lite firma, der en av mine beste kompiser er min sjef. Jeg kjente han veldig godt da jeg sa ja til å begynne her, men jeg kjenner ikke den personen han er blitt etter at han har fått seg dame like godt... Jeg liker dama kjempegodt, problemet er hvordan de oppfører seg. For å få sagt det først, så må jeg inn på kontoret hans for å kopiere. Dama dukker opp på jobb når hun har fri og sitter dre og venter på han, i går satt hun i fanget hans og de satt og klina og klådde hverandre under klærne, mens jeg stod en halvmeter unna og kopierte. En annen ting er at hun må være med på alle sosiale arrangement som firmaet har, mens jeg ikke en gang har blitt spurt om å ta med typen min. Har faktisk begynt å si nei til å gjøre ting sammen med dem, de eier ikke skamvett. Om jeg har vært ute sammen med bare dem,så holder de på på samme måte, råkliner og tar på hverandre under klærne. Jeg har følt meg så i veien og ukomfortabel sammen med dem. De har vært sammen i over et år og er 27 og 23 år gamle.

Prolemet er at jeg liker begge to veldig godt, men ikke oppførselen deres. Det holder faktisk på å irritere vettet av meg.

Dette ble litt langt, men hva ville dere gjort i min situasjon, ville dere gjort noe i det hele tatt? En pen måte å si i fra på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og ditt nick er ??

Hvorfor spør du etter denne personen sitt nick? Vil du bli i bedre stand til å gi råd om du vet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Z@pvir

Siden du kjenner begge godt, ville jeg rett og slett sagt at du følte deg ille til mote.

Slike ting hører hjemme på tomannshånd. På fest kan det vel godtas, men ikke i arbeidstiden! De får holde seg for seg selv til de får klint ferdig.

Kan veldig godt skjønne at dette det er ekkelt når du er alene med dem. Er dere ute har du jo flere å 'dele' utilpass-følelsen med.

Ta det opp med dem, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å si: jeg tror jeg skal la dere være alene litt, slik at dere får kose i fred. Jeg kan kopiere dette senere eller noe slikt. Le litt når du sier det. Så blir det ikke så alt for pinlig for deg eller de andre to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...