gyrken Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Jeg er i ferd med å bli like alkoholisert som Lion. Kommer du på msn nå? 0 Siter
naiv Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Jeg har lånt bort min egen PC, og sniksitter på en annen maskin uten msn :-( 0 Siter
Lionn Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Jeg har lånt bort min egen PC, og sniksitter på en annen maskin uten msn :-( Last ned på nytt. 0 Siter
naiv Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Last ned på nytt. Nei, jeg vil ikke gjøre det. Jeg prøver å følge mine egne regler... 0 Siter
Lionn Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Nei, jeg vil ikke gjøre det. Jeg prøver å følge mine egne regler... Da har du etter mitt skjønn litt kjipe regler. 0 Siter
naiv Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Da har du etter mitt skjønn litt kjipe regler. Ris til sin egen bak, denne gangen. 0 Siter
gyrken Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Skrevet 11. juni 2002 Nei, jeg vil ikke gjøre det. Jeg prøver å følge mine egne regler... Du er bare redd du ikke skal klare å beholde ditt kule image på chat. Der må man tenke fort og ha tunga rett i munnen for å ikke bli like døll som hvem-som-helst. Kom igjen naiv - vis oss hva du er god for! :-) 0 Siter
Lionn Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Ris til sin egen bak, denne gangen. Etter den søte kløe osv... 0 Siter
naiv Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Du er bare redd du ikke skal klare å beholde ditt kule image på chat. Der må man tenke fort og ha tunga rett i munnen for å ikke bli like døll som hvem-som-helst. Kom igjen naiv - vis oss hva du er god for! :-) Du har rett. Jeg blir en smule stresset der. Har hatt noen god-dag-mann-økseskaft-opplevelser. 0 Siter
gyrken Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Skrevet 11. juni 2002 Du har rett. Jeg blir en smule stresset der. Har hatt noen god-dag-mann-økseskaft-opplevelser. Gud, var det meg? Jeg vet jeg snakker altfor mye om meg selv ass.... *snøft* Og nå har jeg blitt alkoholisert også. Jeg lover deg at sånne uvaner ikke blir noe bedre i rus. 0 Siter
naiv Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Gud, var det meg? Jeg vet jeg snakker altfor mye om meg selv ass.... *snøft* Og nå har jeg blitt alkoholisert også. Jeg lover deg at sånne uvaner ikke blir noe bedre i rus. Det var meg selv jeg siktet til. Jeg synes alt glir så mye lettere med litt jeg.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.