Gå til innhold

Per-Jan er død :((


Gjest Cowboy Laila

Anbefalte innlegg

Gjest Cowboy Laila

Ja,så gikk de først fra hverandre for n`te gang disse to originalene..deretter dør Per-jan i en sofa hos en kamerat...tragisk...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja..er vel ikke verken mer eller mindre tragisk enn om noe annet menneske skulle dødd spør du meg.

Men - hvor har du hørt det fra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pricilla

Sånn er livet!

Ikke noe mer tragisk at han dør enn andre dør.

Det er like ille for de som sitter igjen, uansett om man var cowboy eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser svarene du har fått her Cowboy Laila, må jeg si jeg blir litt forundret. De fleste skriver at sånn er livet, det er ikke noe mer tragisk enn når noen andre dør. Og neida, det er jo ikke det. Men man skriver da ikke sånn? Jeg har jo sett her før når andre kjente personligheter dør, så er det aldri noen som skriver: "det er ikke noe mer tragisk at han eller hun dør enn at andre gjør det".

Det er selvfølgelig ikke alle som veit hvem Per-Jan er, men vi som er harry og leser Se&Hør veit hvem han er ;-).

Jeg synes det er trist at Per Jan er borte. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser svarene du har fått her Cowboy Laila, må jeg si jeg blir litt forundret. De fleste skriver at sånn er livet, det er ikke noe mer tragisk enn når noen andre dør. Og neida, det er jo ikke det. Men man skriver da ikke sånn? Jeg har jo sett her før når andre kjente personligheter dør, så er det aldri noen som skriver: "det er ikke noe mer tragisk at han eller hun dør enn at andre gjør det".

Det er selvfølgelig ikke alle som veit hvem Per-Jan er, men vi som er harry og leser Se&Hør veit hvem han er ;-).

Jeg synes det er trist at Per Jan er borte. :-/

Når spørsmålet er om det er tragisk eller ikke , så svarte jeg det jeg gjorde ja. Og jeg syns absolutt ikke det er mer tragisk om Per-Jan er død enn om hvilket som helst annet for meg fremmed menneske er død. Og jo, jeg _vet_ hvem han er. hehe..man kan vel ikke unngå å vite det hvis man har lest i Se og Hør noen ganger ;) Mesteparten av inntekta dems de siste åra _må_ da bare ha vært fra Se og Hør, så flittig som de har stilt opp der. *s*

Men hva er det som er så fælt med å innrømme at man ikke syns det er synd at han er død da? jeg syns nemlig ikke det er synd. Altså, ønsket han vel heller ikke død, men noen mennesker er man bare likegyldig til. Er det såå fælt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når spørsmålet er om det er tragisk eller ikke , så svarte jeg det jeg gjorde ja. Og jeg syns absolutt ikke det er mer tragisk om Per-Jan er død enn om hvilket som helst annet for meg fremmed menneske er død. Og jo, jeg _vet_ hvem han er. hehe..man kan vel ikke unngå å vite det hvis man har lest i Se og Hør noen ganger ;) Mesteparten av inntekta dems de siste åra _må_ da bare ha vært fra Se og Hør, så flittig som de har stilt opp der. *s*

Men hva er det som er så fælt med å innrømme at man ikke syns det er synd at han er død da? jeg syns nemlig ikke det er synd. Altså, ønsket han vel heller ikke død, men noen mennesker er man bare likegyldig til. Er det såå fælt?

Selvfølgelig er det ikke noe mer tragisk når Per Jan dør, enn at noen andre gjør det. Det var da ikke det jeg mente.

Jeg bare lurte litt på den likegyldige og nedlatende måten det har blitt skrevet på i denne tråden. Når andre mer kjente (og aksepterte) kjendiser dør, så ser man da ikke slike svar som det man ser i denne tråden? Eller?

Virker som om siden det "bare" er Per Jan som dør, så er det liksom ikke så nøye da. Da kan man skrive så nedlatende man bare vil.

Dette plager meg ikke så gæli at jeg får vondt altså ;-), det bare undret meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det ikke noe mer tragisk når Per Jan dør, enn at noen andre gjør det. Det var da ikke det jeg mente.

Jeg bare lurte litt på den likegyldige og nedlatende måten det har blitt skrevet på i denne tråden. Når andre mer kjente (og aksepterte) kjendiser dør, så ser man da ikke slike svar som det man ser i denne tråden? Eller?

Virker som om siden det "bare" er Per Jan som dør, så er det liksom ikke så nøye da. Da kan man skrive så nedlatende man bare vil.

Dette plager meg ikke så gæli at jeg får vondt altså ;-), det bare undret meg litt.

Jeg er helt enig med deg. Som da Poeticas nevø døde, da var det ikke måte på medfølelse, men hennes nevø er jo ikke mer verdt enn Per-Jan, og ingen her kjenner han noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh...

Stakkars CowboyLaila! Dere som var så glad i hverandre! Litt av et radarpar.

Blei litt lei meg jeg nåh....(helt sant)

Drakk seg ihjel, or?

Vedder på at kista hans skal rosemales. Det må jo være gjennomført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...