Gå til innhold

alvorlig galt?


Gjest Mabbutt

Anbefalte innlegg

Gjest Mabbutt

Er det alvorlig feil å ha en elsker på 35 når jeg er jente på 18?

Føler det er det. Men.. Likevel!

Er vel et tåpelig spørsmål kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Susann

Hei :-)

Det er vel ikke alvorlig galt akkurat!

Men det er kanskje ikke så lurt, eller bra for deg i lengden? Mye lurere å finne en litt yngre for din egen del!

Uansett, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i bunn og grunn dine egne følelser som teller.

Og sier de det er feil så er det vel det.

Det _behøver_ ikke være det, men man vil jo vanligvis tro 35-åringen er litt .. rar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest conan, mann 35

Å neeeeiiii, slikt er bare bra, og jeg tror verden hadde blitt et bedre sted, dersom flere gjorde det på den måten..... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neeeeiiii, slikt er bare bra, og jeg tror verden hadde blitt et bedre sted, dersom flere gjorde det på den måten..... ;-)

............hrmf..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mabbutt

Hvis _du_ ikke føler deg helt vel i situasjonen, så er det vel ikke helt bra kanskje?

Føler situasjonen som pussig. Men bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Det er jo din og hans mening som teller mest, dere er jo begge voksne mennesker. Men jeg undrer hva en 35-åring kan få ut av en 18-åring, med mindre han er særdeles barnslig og du er særdeles moden for alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler situasjonen som pussig. Men bra!!

Syns dette spørsmålet er kommet ofte i det siste ;-) fra samme person?

Vil bare si at det er påfallende at man spør og spør om noe er galt, men selv sier at det ikke er galt. Hvorfor spør man da? Er man usikker selv? Og hvorfor forsvare noe man selv ikke syns er helt ålreit? Blir man mer sikker i sin sak ved å forsvare dette på internett, og burde man egentlig heller sette seg ned og tenke over hvorfor dette er så viktig å diskutere med andre? Kanskje man selv ikke er så sikker i sin sak som man prøver å være i diskusjon med andre?

Kanskje?

Eller hva syns man?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som du er i alvorlig tvil selv og det er bra. Det viser at du er i stand til å skjønne at dette er ikke helt riktig.

Hva syntes foreldrene dine, eller er det såpass useriøst at de ikke vet?

Tenk deg om 10 år og han sitter der som en potetsekk og du er i *full blomst*

"Alvorlig galt" er vel heller ikke rett å si, men jeg lurer på om det ikke er en mann i den såkallte panikkalderen som leker med lammekjøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mabbutt

Det virker som du er i alvorlig tvil selv og det er bra. Det viser at du er i stand til å skjønne at dette er ikke helt riktig.

Hva syntes foreldrene dine, eller er det såpass useriøst at de ikke vet?

Tenk deg om 10 år og han sitter der som en potetsekk og du er i *full blomst*

"Alvorlig galt" er vel heller ikke rett å si, men jeg lurer på om det ikke er en mann i den såkallte panikkalderen som leker med lammekjøtt.

Bor laangt fra foreldre. De vet inget. De kjenner han og fleipa og lo med muligheten engang... :-)

Selvfølgelig er jeg i tvil! Har jo aldri trodd dette skulle ble en problemstilling for meg! Alltid syntes sånnt var ekkelt og langt fra bra. Helt til med ham.

Vil egentlig kalle oss (og vår omgangskrets)veldig fleksible. Både jeg og han har veldig mange venner som er veldig mye yngre og eldre enn oss. F.eks. er en av mine beste kompiser 30.

Vel, synes vel ikke at det er alvorlig galt egentlig. Bare en litt pussig og sær problemstilling. Også vil jeg få understreke at vi bare er "elskere" da. Nå hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...