Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei du.

Takk for sist.

Så er hverdagen atter kommet tilbake. Heldigvis starter jeg det hele litt forsiktig. 6 skift på jobb, så tar jeg 9 dager fri. Nok en gang betalte fridager.

Håper du fikk byttet bakhjulslageret. Eller at det hvertfall ikke skapte noe problem for deg.

Vi kom oss hjem til slutt. Om enn litt forsinket. Hadde det vært opp til meg å bestemme, hadde jeg nok hatt mest lyst til å bli værende. Han var ordentlig dårlig. Ikke fikk han i seg noe mat. Det lille han fikk i seg av drikke, kom som regel ganske fort ut igjen. Dette førte også til lite søvn for oss begge.

Men, hjem kom vi til slutt. Jeg tok meg av all på og av stropping av syklene. Tanket dem begge. Hjalp til med påkledning. Handlet i tax-free'en. Tok alle tunge løft. Vasket sykkel når vi kom hjem.

Nok om syke mannfolk.

Hva er det med Yamaha syklene og olje?

Fazeren begynte visstnok også å blinke på vei hjem.

Har du hørt noe mer om han som hadde et lite sykehusbesøk?

Og til slutt. Hvem vant?

Klem fra meg som nå virkelig er blitt bitt av Ringen basillen........

Nemlig........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58695-goliath/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Nå har vi jo allerede snakket sammen, men du får en liten hilsen her også:-)

Godt å høre at dere kom dere helskinnet hjem, men jeg forstår at det må ha vært litt av en jobb for deg!

Som du vet så gikk jo alt bra med oss, og turen til Lauzitsring ble en opplevelse av de sjeldne - på mange måter - hvorav de aller fleste kun positive:-)

Det blir nok en ny tur dit til neste år - og da skal også vi ut og kjøre på banen! Bayliss vant jo som du vet begge løpene, men det var supersportløpet som var det mest morsomme å se på.

Du hadde rett i at det var noen fra SP-wheel som var overende på Ringen. Den "grønne frosken fra Mysen" fortalte at det var i hvert fall to av dem i løpet av helgen - muligens tre.....

Håper du får/har en fin økt på jobben i natt!

Stor klem fra meg:-) Og takk for turen!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58695-goliath/#findComment-250763
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...