Gjest 5barnsmor Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Joda, formen er upåklagelig, selv om jeg har visse problemer med å fokusere. Jeg skulle egentlig røske ut noe bro og stifte-greier for å sementere det permanent. Han røska, banke og forsøkte noe med et spett - jeg vet jo aldri nøyaktig HVA han gjør, for jeg kniper øya godt igjen - men tenna satt like fast. Klarte ikke å rikke på dem engang, he he. Jaha, sa jeg da, ingen vits i å grafse i ting som funker. Eehh, nei det er kanskje ikke det, sa han, og visp, det var jegg jaggu meg ute av stolen igjen. Tilbake til kontroll i oktober. :-) Jiiiiiiippppppppppiiiiiiiiiiii Da er du jo ikke bare dopa, men en lykkelig dopa også tenker jeg???? *glise* Tror forresten dol er gangske dopa også for det tar jo ukevis før innleggene kommer opp her, har du delt ut noe ?? *se strengt på retvizan* og det uten at jeg fikk noe?? *fornærmet mine* Godt å høre at du slapp så lett idag da....nesten et halvt år til neste gang jo!! klems fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58696-er-det-bare-meg-her-ut/page/2/#findComment-250294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Jiiiiiiippppppppppiiiiiiiiiiii Da er du jo ikke bare dopa, men en lykkelig dopa også tenker jeg???? *glise* Tror forresten dol er gangske dopa også for det tar jo ukevis før innleggene kommer opp her, har du delt ut noe ?? *se strengt på retvizan* og det uten at jeg fikk noe?? *fornærmet mine* Godt å høre at du slapp så lett idag da....nesten et halvt år til neste gang jo!! klems fra Skulle jo egentlig ikke røpe dette her da, men ok; det har strøymd på med mail så eg knapt kan andast fra webnissene den siste tida. Generøs som jeg er, så sendte jeg avgårde et par kolli inneholdende div. "smaksprøver". Til gjengjeld har de lova å ikke slette flere av FU-ene mine. Pss...hold dette for deg selv da! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58696-er-det-bare-meg-her-ut/page/2/#findComment-250303 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 5barnsmor Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Skulle jo egentlig ikke røpe dette her da, men ok; det har strøymd på med mail så eg knapt kan andast fra webnissene den siste tida. Generøs som jeg er, så sendte jeg avgårde et par kolli inneholdende div. "smaksprøver". Til gjengjeld har de lova å ikke slette flere av FU-ene mine. Pss...hold dette for deg selv da! ;-) ok da, men da venter jeg smaksprøve til helgen da.......*glise og glede seg til helgen* Skal jeg dope meg selv og ha det litt gøy, eller skal jeg ta barna så jeg får litt fred?? *dilemma hmmmm* koz 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58696-er-det-bare-meg-her-ut/page/2/#findComment-250321 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 ok da, men da venter jeg smaksprøve til helgen da.......*glise og glede seg til helgen* Skal jeg dope meg selv og ha det litt gøy, eller skal jeg ta barna så jeg får litt fred?? *dilemma hmmmm* koz Jeg tror du trenger å øver litt på visse grunnleggende ting her i livet; Det GÅR an og få i pose og sekk. ;-) I denne situasjonen: Det ene utelukker ikke det andre. Forøvrig er jeg imponert over mitt klarsyn i dag, all valiumen til tross. Jepp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58696-er-det-bare-meg-her-ut/page/2/#findComment-250325 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 5barnsmor Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Jeg tror du trenger å øver litt på visse grunnleggende ting her i livet; Det GÅR an og få i pose og sekk. ;-) I denne situasjonen: Det ene utelukker ikke det andre. Forøvrig er jeg imponert over mitt klarsyn i dag, all valiumen til tross. Jepp. Å du og du for enhelg jeg går i møte.... Se for deg ungene virrende rundt ikjelleren, men mor og far prøver å treffe døren fra boblebadet og inn på soverommet *ler høyt av synet* Du er faktisk veldig klar i dag, nesten ikke noen tåke som jeg kan se nei *hirr, hirr* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58696-er-det-bare-meg-her-ut/page/2/#findComment-250329 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Å du og du for enhelg jeg går i møte.... Se for deg ungene virrende rundt ikjelleren, men mor og far prøver å treffe døren fra boblebadet og inn på soverommet *ler høyt av synet* Du er faktisk veldig klar i dag, nesten ikke noen tåke som jeg kan se nei *hirr, hirr* Jeg er aldri så klar som når verden - for ikke å snakke om tastaturet - er tåkete, he he. Har du forresten peiling på hvilken effekt valium, ev rød lib, kan forventes å ha på kråker? Vi har i lengre tid hatt ei manisk kråke i nabolaget. Den klamrer seg fast til vinduskarmer og pikker som en gal på rutene. Dessuten går den løs på hagemøbler, begge plaststolene våre er fulle av sånn kråkepikkingsmerker, flyssete og fæle. her om dagen var den + en kompis snydens fulle; De hadde tatt en pubcrawl i hagene og forsynt seg kraftig av øl som var beregna på sneglene. De rava rundt i nabolaget og laga et helsikens spetakkel, slåss med hverandre og velta omkull i en flaksende haug. *Ler* Ja? Gode råd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58696-er-det-bare-meg-her-ut/page/2/#findComment-250337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 5barnsmor Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Jeg er aldri så klar som når verden - for ikke å snakke om tastaturet - er tåkete, he he. Har du forresten peiling på hvilken effekt valium, ev rød lib, kan forventes å ha på kråker? Vi har i lengre tid hatt ei manisk kråke i nabolaget. Den klamrer seg fast til vinduskarmer og pikker som en gal på rutene. Dessuten går den løs på hagemøbler, begge plaststolene våre er fulle av sånn kråkepikkingsmerker, flyssete og fæle. her om dagen var den + en kompis snydens fulle; De hadde tatt en pubcrawl i hagene og forsynt seg kraftig av øl som var beregna på sneglene. De rava rundt i nabolaget og laga et helsikens spetakkel, slåss med hverandre og velta omkull i en flaksende haug. *Ler* Ja? Gode råd? Du det høres ut som om de kråkevennene dine må på avrusning snarest..... Jøjemei for et kult nabolag du bor i , kan jeg komme å se???? *smile pent og blinke med øyevippene* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58696-er-det-bare-meg-her-ut/page/2/#findComment-250464 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Du det høres ut som om de kråkevennene dine må på avrusning snarest..... Jøjemei for et kult nabolag du bor i , kan jeg komme å se???? *smile pent og blinke med øyevippene* Ja jøss! Er du god på sånn hagleskyting? ;-) Min teori om kråkekreket er at den en gang har vært tam, og at den nå har et fjernt minne om velfylte middagsbord, innbydende sofaputer og ubegrensa tilgang på fuglefrø. jeg kunne forsåvidt vurdert å gjort meg til venns med den hvis jeg var sikker på at den var halvtam. Imidlertid mistenker jeg den for å være halvvill, og DET er noe heeelt annet! Jeg har enorm respekt for halvville kråker og griser. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58696-er-det-bare-meg-her-ut/page/2/#findComment-250902 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 5barnsmor Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Ja jøss! Er du god på sånn hagleskyting? ;-) Min teori om kråkekreket er at den en gang har vært tam, og at den nå har et fjernt minne om velfylte middagsbord, innbydende sofaputer og ubegrensa tilgang på fuglefrø. jeg kunne forsåvidt vurdert å gjort meg til venns med den hvis jeg var sikker på at den var halvtam. Imidlertid mistenker jeg den for å være halvvill, og DET er noe heeelt annet! Jeg har enorm respekt for halvville kråker og griser. EEhhhhhh og historien om den halvville grisen er:::??? *venter veldig spent* Tar gjerne et runde med luftgeværet jeg, kråker må da være myyyyye lettere å treffe enn ballongene på 17.mai.....de er jo laget for å sprette vekk rett før kula treffer, snedig oppfinnelse spør du meg.... koz til deg på en fin torsdag (foreløbig...) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58696-er-det-bare-meg-her-ut/page/2/#findComment-251133 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 EEhhhhhh og historien om den halvville grisen er:::??? *venter veldig spent* Tar gjerne et runde med luftgeværet jeg, kråker må da være myyyyye lettere å treffe enn ballongene på 17.mai.....de er jo laget for å sprette vekk rett før kula treffer, snedig oppfinnelse spør du meg.... koz til deg på en fin torsdag (foreløbig...) Grisen ja, hmm, den var egentlig tam. Sånn i utgangspunktet. Jeg tror nok at det var min aller første forelskelse, helt skjønn var den. Lot seg klappe, likte å bli klødd i øra og hadde et riktig så sjarmerende grisesmil. Det var mens den sto i bingen sin. Da jeg surra badehåndkledet mitt rundt halsen på den, og leide den pent ut på tunet, så ble den noe villere, men ikke mer enn at den roa seg med litt ørekløing. Jeg satte meg overskrevs på grisevennen - og nei, jeg hadde IKKE til hensikt å voldta den! - og klappa hardt i henda like over ørene dens. Hadde lyst på en ridetur da, vettu. DA våkna villdyret! Jeg tror pinadø han steila før han tok til palings mellom beina på meg og galopperte oppover veien. Jeg sto sjokkskada igjen på tunet, fremdeles i en sånn tilnærma cowboypositur, he he. Bondemannen kom styrtende ut sammen med bondemadamen, de måtte selvfølgelig ta jobben med å fange inn det løpske spetakkelet. Ha en fin torsdag du også. Og du, hold unga dine i en grisefri sone da! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58696-er-det-bare-meg-her-ut/page/2/#findComment-251179 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 5barnsmor Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Grisen ja, hmm, den var egentlig tam. Sånn i utgangspunktet. Jeg tror nok at det var min aller første forelskelse, helt skjønn var den. Lot seg klappe, likte å bli klødd i øra og hadde et riktig så sjarmerende grisesmil. Det var mens den sto i bingen sin. Da jeg surra badehåndkledet mitt rundt halsen på den, og leide den pent ut på tunet, så ble den noe villere, men ikke mer enn at den roa seg med litt ørekløing. Jeg satte meg overskrevs på grisevennen - og nei, jeg hadde IKKE til hensikt å voldta den! - og klappa hardt i henda like over ørene dens. Hadde lyst på en ridetur da, vettu. DA våkna villdyret! Jeg tror pinadø han steila før han tok til palings mellom beina på meg og galopperte oppover veien. Jeg sto sjokkskada igjen på tunet, fremdeles i en sånn tilnærma cowboypositur, he he. Bondemannen kom styrtende ut sammen med bondemadamen, de måtte selvfølgelig ta jobben med å fange inn det løpske spetakkelet. Ha en fin torsdag du også. Og du, hold unga dine i en grisefri sone da! ;-) Holde ungene unna for grisen sin skyld da??? *ler av synet på den gårdsplassen* Jeg tror jeg skal holde alle dyr langt unna mine barn til jeg vet om de har arvet mitt eller min manns syn på dyr.......håper de ikke har hans for da lever de ikke lenge her i tunet nei.....(dyrene altså) *rister oppgitt på hodet over alle historiene jeg har hørt* Det var jo den høna da med en flashing tunder i eggkanalen......og beskrivelse av _det_ synet.... see ya' kosen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/58696-er-det-bare-meg-her-ut/page/2/#findComment-251215 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.