Gå til innhold

Anbefalte innlegg

God morgen!

Jeg må bare få presisere. *s*

Du skriver: "...jeg leser hva du skriver Chloe, og har ingen problemer med å forstå hverken ordlyden eller innhold. Og i en ideell verden hvor alle vil barnas beste og jobber med det som utgangspunkt, så er jeg selvfølgelig prinsipielt helt enig med deg."

Der viser du at vi snakker om vidt forskjellige ting. Du er inne på hva alle burde/kunne gjøre, mens jeg snakker kun om min situasjon. De siste to svarene til deg dreide seg om hvordan _jeg_ ser på _min_ situasjon. Ikke alle andres.

Jeg svarte i forhold til : "Vet du Chloe...det høres helt perfekt ut....men jeg anbefaler deg å vente med å uttale deg om hva

du vil føle før du erfarer det selv......;-)"

Mitt svar var ment å skulle si noe om hvordan/hvorfor jeg kan uttale meg om dette. Det var ikke et fasitsvar for alle andre i en lignende situasjon. Mulig du bare drar tanken et hakk videre, men jeg ønsker ikke å gi inntrykk av å vite hva alle andre burde gjøre.

You see?

:o)

Fortsetter under...

God morgen til deg også;-)

Tja.....egentlig ikke, men så er jeg litt treg også;-)

Vi har kanskje misforstått hverandre litt begge to. Nå som du presiserer at du taler ut fra eget ståsted og at dine meninger og syn på saken er farget av dine erfaringer mht dette "problemet, og ikke uttales på generelt grunnlag om hva som er best for alle andre, så er den grei.

Selv om jeg fremdeles synes det hele fortoner seg litt for "perfekt".....

You see? ;-)

God morgen til deg også;-)

Tja.....egentlig ikke, men så er jeg litt treg også;-)

Vi har kanskje misforstått hverandre litt begge to. Nå som du presiserer at du taler ut fra eget ståsted og at dine meninger og syn på saken er farget av dine erfaringer mht dette "problemet, og ikke uttales på generelt grunnlag om hva som er best for alle andre, så er den grei.

Selv om jeg fremdeles synes det hele fortoner seg litt for "perfekt".....

You see? ;-)

Jeg liker ikke å skryte av det, men...

Jeg _er_ perfekt!

Bare spør ungene mine!

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...