Edvarda Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 HEI PÅ DEG, DITT GNELDRE ESEL. *holder for nesa* HVA spiste du i går? Råttne egg? :-) Tror du trenger en klapp på hodet i dag. *klapp* Sånn. :-) 0 Siter
Gjest Joppe Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 Jeg spiste bønner, så klart! Klapp på hodet er bra! Takk! Syns du jeg skal kjøpe noen nye klær i dag? 0 Siter
Edvarda Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Skrevet 12. juni 2002 Jeg spiste bønner, så klart! Klapp på hodet er bra! Takk! Syns du jeg skal kjøpe noen nye klær i dag? Nye klær er et must! Klart du burde. Dra kortet til det gløder. Og nyyyt! 0 Siter
Gjest Joppe Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 Nye klær er et must! Klart du burde. Dra kortet til det gløder. Og nyyyt! Takk! Jeg skal se hva jeg kan bekle min smukke kropp med av sommerens nyheter...........*full galopp til byen* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 Takk! Jeg skal se hva jeg kan bekle min smukke kropp med av sommerens nyheter...........*full galopp til byen* Jeg har også kjøpt klær. :-) Hilsen moteslaven 0 Siter
Gjest Joppe Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 Jeg har også kjøpt klær. :-) Hilsen moteslaven En litt festlig tunika? Du kler den kysa, forresten........ 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 En litt festlig tunika? Du kler den kysa, forresten........ *Fnyyyys* Tunika du liksom. Å nei du, her er det stil over sakene: Grilldress Collegegenser T-skjorter Caps TdF sokker Sekk *Glede seg* 0 Siter
Gjest Joppe Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 *Fnyyyys* Tunika du liksom. Å nei du, her er det stil over sakene: Grilldress Collegegenser T-skjorter Caps TdF sokker Sekk *Glede seg* TDF-sokker? TåfisDufterFortreffelig-sokker? 0 Siter
Wulfi Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 *Fnyyyys* Tunika du liksom. Å nei du, her er det stil over sakene: Grilldress Collegegenser T-skjorter Caps TdF sokker Sekk *Glede seg* Faen ikke rart du trenger penger !!! Og du... INGENTING av det der skal på mine unger ! Hører du ???? INGENTING !!!!!!!! Hrmpf... 0 Siter
Wulfi Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 TDF-sokker? TåfisDufterFortreffelig-sokker? *LOL* Det må være noe sånt ;-) 0 Siter
Gjest Joppe Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 *LOL* Det må være noe sånt ;-) Skal gamla på camping, eller? 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 Faen ikke rart du trenger penger !!! Og du... INGENTING av det der skal på mine unger ! Hører du ???? INGENTING !!!!!!!! Hrmpf... Jeg har selvfølgelig bestilt til dem også! Skulle bare mangle, du så hvor glade de ble for capsene! Har til Shannon og Joppe O'Neill også. 0 Siter
Wulfi Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 Skal gamla på camping, eller? Hyttetur.... Ingenting er som HYTTETUUUR... *synger* Fredag 21 reiser vi hele gjengen. Stort og smått , mennesker og dyr. Der blir det sauer ,hester ,katt ,kanin og så sjefs-grevlingen da vettu ! Vi mangler faktisk bare et esel..... :-) Eller.... Ene naboen der HAR faktisk et esel. Et gutte-esel til og med !!! *Lokke Joppe-Jenta* :-) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 TDF-sokker? TåfisDufterFortreffelig-sokker? Ditt kulturløse esel! TdF = Tour de France Jeg og Amiga skal avgårde neste år. I luksusbobil. Amiga skal få låne den dyreste capsen min. Og så skal vi kose oss med piper. :-P 0 Siter
Wulfi Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 Jeg har selvfølgelig bestilt til dem også! Skulle bare mangle, du så hvor glade de ble for capsene! Har til Shannon og Joppe O'Neill også. Hverken mann ,unger eller dyr skal ha på seg noe sånn !!! 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 Hverken mann ,unger eller dyr skal ha på seg noe sånn !!! Å joda, det sakl de. :-) Bare vent og se..... *ond* 0 Siter
Wulfi Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 Å joda, det sakl de. :-) Bare vent og se..... *ond* Hvis du ABSOLUTT må kjøpe noe som helst til Shannon & Sherdil , så trenger jeg en ny sal. En SKIKKELIG sal !!! 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 Hvis du ABSOLUTT må kjøpe noe som helst til Shannon & Sherdil , så trenger jeg en ny sal. En SKIKKELIG sal !!! Dream on! 0 Siter
Gjest Joppe Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 Ditt kulturløse esel! TdF = Tour de France Jeg og Amiga skal avgårde neste år. I luksusbobil. Amiga skal få låne den dyreste capsen min. Og så skal vi kose oss med piper. :-P *gjesp* *snork* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 12. juni 2002 Skrevet 12. juni 2002 *gjesp* *snork* Jeg tenkte meg at du ble misunnelig, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.