Gå til innhold

Noen som har hørt noe om BB-gjengen?


Gjest Sladder

Anbefalte innlegg

Gjest Sladder

Hva har skjedd med BB-gjengen etter at de "slapp ut"?

Hva gjør veronica med alle pengene?

Er Kristian og VK et par enda?

Har Monica og Remi skværet opp? Hva med Mikki?

Hva skjer med Kristian og Maria,noe mer kontakt der?

Dennis? Hva med Espen som ble nummer to?

Jeg undres på hva som skjer med folket etter BB. Plutselig er livet deres forandret?...

Noen som vet noe sladder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nå vel bare å kjøpe siste nummer av Se & Hør, så får du med deg det meste av sladder. Var på butikken i sted, og på utsida av ukas Se & Hør sto det at hun der Farmen-jenta (hun med det lyse, litt krøllete håret) og Remi fra BB hadde "funnet kjærligheten. Les, og bli vis... *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Simfa

Nå får du jaggu bremse.... skal vi ikke få slippe dette svineriet nå når programmet er slutt, heller?

Smaken er som baken, nemlig delt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Simfa

Jeg syns ikke du i det heletatt skal blande SMAK sammen med BB-sendingene.

Og jeg syns ikke du skal blande deg inn i at jeg skriver inn et Ordtak.

Her er det fritt fram for alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonymia

Så såvidt i ukens her og nå at vk og kristian ikke er kjærester, men de utelukker visst ikke at det kan skje....

og remi og liv anne fra farmen er visst sammen i følge se og hør. veronica koser seg sikkert med millionen sin hun.

espen og dennis var på nadderud sist søndag og så stabæk-rosenborg, de ble intervjua i norge på kryss og tvers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...