Gå til innhold

Mangler en fil


Villrosen

Anbefalte innlegg

kan noen hjelpe pls? Jeg har lastet ned en uregistrert versjon av Brother Keepers og har en gdcom file jeg skal åpne men får hele tiden til svar at jeg mangler en fil qplist.vbx - jeg tørner snart gal. Har lastet ned nyeste versjon 6.2 med tillegg etc etc men ingenting hjelper og jeg er sikker på at alt er lastet ned til samme katalog. Jeg er ingen ekspert er det noen andre her som kan være det så er jeg takknemlig for hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søk på maskinen din etter denne filen. Om du finner den, så kopier den til mappen C:\Windows\System\ (eller om du har Windows 2000 eller XP: C:\WINNT\System32\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på maskinen din etter denne filen. Om du finner den, så kopier den til mappen C:\Windows\System\ (eller om du har Windows 2000 eller XP: C:\WINNT\System32\

Hei Citoyen - jeg prøvde å søke på Windows Explorer (jeg har windows 95) men den fant ikke noe....er det andre måter å søke på eller vet du om noen plass man kan laste ned sånne filer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Citoyen - jeg prøvde å søke på Windows Explorer (jeg har windows 95) men den fant ikke noe....er det andre måter å søke på eller vet du om noen plass man kan laste ned sånne filer?

Jeg forsøkte å søke etter filen på nettet, men fant ikke stort. Jeg vil tro at det beste stedet å få tak i den er enten fra noen andre som har programmet installert, eller fra de som lager programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...