Gå til innhold

Trenger sårt hjelp!!

Anbefalte innlegg

Gjest Mystero

Heisann! det er nok ingen sykdom jeg har men noe som er veldig skjemmende! Jeg har masse "nupper" på penisen, og det er ikke særlig pent! jeg har oppsøkt lege og lurte på hva det var......han sa det var Talg kjærtler!noen ganger hvis jeg presser på dem kommer det noe hvit ut,sannsynligvis talg.....! jeg lurer på om det er noe medesin eller salve som hjelper mot dette,som får kjærtlene til å gå bort...eller ihvertfall minske!?dette har plaget meg veldig lenge...og det påvirker mitt sexliv!håper jeg får svar fra dere så snarest som mulig,jeg er villig til å prøve hva som helst....bare noe som har litt effekt, som kan hjelpe i det minste litte grann!på forhånd takk! Med Vennlig Hilsen "Oppgitt"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58760-trenger-s%C3%A5rt-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sigurd Kulseng-Hanssen, gynekolog

Det er neppe noen medisin du kan bruke for å hindre talgkjertlene. Det mest vanlige er å klemme ut nuppene med to negler. Noen mennesker har mer talgproduksjon enn andre. Klemmer du ut talgnuppene regelmessig burde de ikke være noen plage for sexlivet ditt.

Gjest Mystero

Det er neppe noen medisin du kan bruke for å hindre talgkjertlene. Det mest vanlige er å klemme ut nuppene med to negler. Noen mennesker har mer talgproduksjon enn andre. Klemmer du ut talgnuppene regelmessig burde de ikke være noen plage for sexlivet ditt.

Det er det jeg pleier å gjøre, klemme på dem....men da kommer bare det hvite ut (før det kommer fort tilbake), nuppene blir gjennværende i vanlig størrelse....får ikke klemt bort nuppene =(, del av dem har ikke talg en gang.....men dem er der, veldig skjemmende, får ikke klemt nuppene mindre! helt sikker på at det er ikke noe salve eller piller som kan få kjærtlene til å bli mindre eller borte?? jeg kan ikke fortsette sånn resten av livet!! har store depresjoner over det....ødelegger mye! jeg liker ikke å vise den fram til dama en gang :(!hver dag tenker jeg på hvor deilig det hadde vært å slippet dette...og blir bare mer og mer lei meg! vær så snill og si at noe kan gjøres =(!? trenger råd........

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...