Gå til innhold

Trodde aldri jeg skulle ønske meg dårligere vær


Solsikke

Anbefalte innlegg

Men i dag gjør æ de. Klar ikke å vær ute, sett næsn bærre i kjellern. Alt før varmt i stua. Så ja takk æ tar gjerne nån daga med overskya 15 grader. Men finværet vil æ gjærne ha telbake igjen etterpå:) Anna kvær dag hadde vært kjekk førdeling akkurat nu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor mange grader har dere egentlig der oppe ? dere sipper jo over litt sol og varme

Sipper vel ikke i det hele tatt. Men ja det er litt varmt. Æ veit ikke kor mange grader de e akkurat nu, men vældig varmt. Søndag og mandag hadde vi 30 grader i skyggen og nu e de 27 i skyggen og 41,7 står det på den som har følern under taket på solsiden.

Og du må husk på en ting og det er at vi ikke er vant til dette været.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får det snart slik som du vil!

I fylket sør for dere kom omslaget i dag - og egentlig er det vel bra så soleksemen får roe seg.

Det er fint med en slik dag- 18 grader og litt regn av og til- renser lufta, som de sier. Det ble jo så tørt og støvete.

Men høytrykket må ikke bli for lenge borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får det snart slik som du vil!

I fylket sør for dere kom omslaget i dag - og egentlig er det vel bra så soleksemen får roe seg.

Det er fint med en slik dag- 18 grader og litt regn av og til- renser lufta, som de sier. Det ble jo så tørt og støvete.

Men høytrykket må ikke bli for lenge borte!

Ja hørte det var meldt regnbyger her i kveld. Jeg håper faktisk det kommer jeg. Men solen må ikke være borte for lenge.

Egentlig så skulle man ikke klage, men alt blir så fordømt tungt når det er så varmt. Og jeg er utrolig glad for at jeg ikke er i jobb under denne heten:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...slutt og syt! ;o) Her i Trøndelagen er det regn så det holder i dag, og 13 grader kjøligere enn i går.

Skal sende dette været nordover til deg jeg, om du lover å sende litt varme i retur! Du kan forresten vente til solbrentheten jeg har på leggene er helt borte... ;o)) Drøy det en dag eller to til, så er jeg klar!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får det snart slik som du vil!

I fylket sør for dere kom omslaget i dag - og egentlig er det vel bra så soleksemen får roe seg.

Det er fint med en slik dag- 18 grader og litt regn av og til- renser lufta, som de sier. Det ble jo så tørt og støvete.

Men høytrykket må ikke bli for lenge borte!

Du ova har du forsøkt zyrtec mot soleksemen din? Jeg er ekstremt plaget med soleksem og kan ikke ta en soltime uten å bli full av eksem. For 14 dager siden fikk jeg legen min til å skrive ut resept på zyrtec og jeg er på langt nær så plaget nå som jeg var før jeg begynte med Zyrtec. Nå har jeg litt utslett men det klør ikke. For øvrig kan du gå til hudlege å få spesial sol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...slutt og syt! ;o) Her i Trøndelagen er det regn så det holder i dag, og 13 grader kjøligere enn i går.

Skal sende dette været nordover til deg jeg, om du lover å sende litt varme i retur! Du kan forresten vente til solbrentheten jeg har på leggene er helt borte... ;o)) Drøy det en dag eller to til, så er jeg klar!

:o)

Du kan få låne varmen i en dag eller to, men så tar jeg den tilbake igjen:) Vi kan bytte annen hver dag hva? God ide:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy skam deg, nordlending!!! ;-) Vel, jeg innrømmer at jeg nyter kveldene mest, når temperaturen er falt til sånn ca. 22 grader og delvis overskyet. Men aldri i verden om jeg ville hatt det annerledes!

:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy skam deg, nordlending!!! ;-) Vel, jeg innrømmer at jeg nyter kveldene mest, når temperaturen er falt til sånn ca. 22 grader og delvis overskyet. Men aldri i verden om jeg ville hatt det annerledes!

:-)))

Ja fy skam meg:( Jeg vet jeg ikke skal ønske det, for egentlig vil jeg ha det slik jeg også:) Det er greit å rømme litt fra varmen, men jeg vil ikke at den skal forsvinne helt. Selv om en aldri så liten regnskur hadde gjort godt. Men den må være liten og bli etterfulgt av sol og finvær:o)

Er sååå redd for at vi blir straffet resten av sommeren jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom vi ned på jorda igjen. Godt med normal temperatur og vær.

De e overskya hær nu og 19 grader, men æ håpe nu at sola kommer telbake om ikke alt før længe:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...