Gå til innhold

Er dette virus?(MAC)


Bajas

Anbefalte innlegg

Maskinen min har begynt å koble seg til internett helt av seg selv...

Med en gang maskinen slåes på fryser den i en liten stund,og kobler seg til nettet . Jeg kobler fra ,og maskinen kobler seg til igjen umiddelbart. jeg er nødt til å nappe ut telfonkontakten for å slippe unna!

-arrrgh!

Jeg har sjekket startobjekter,og finner ingen ting. Ikke er det noe program som kjører heller...Nå har jeg forsøkt alt jeg kan komme på,ryddet opp i alle mapper,og kastet noen programmer .

Søkt etter filnavn som jeg har lest meg til er virusfilnavn.....Men jeg finner ingen verdens ting. Jeg har et lite virusprogram bare(agax)

, men det er bare tre virus den leter etter.

Noen som vet?

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tvilsomt.

Sjekk startobjekter en gang til. Særlig hvis du har MSN installert.

Zapp prammen din, bygg opp desktopen, så skulle mye være gjort.

Hvilket OS kjører du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvilsomt.

Sjekk startobjekter en gang til. Særlig hvis du har MSN installert.

Zapp prammen din, bygg opp desktopen, så skulle mye være gjort.

Hvilket OS kjører du?

Hei Vince..

Jøss så kjapp du var da?

:o)

Jeg kastet MSN i går,selv om jeg hadde sjekka det flere ganger....det ville vel kjørt i bakgrunnen hvis det var det? Men nå er det vekk,ihvertfall. Og jeg har gjennoppbygget skrivebordsfila....men ikke nnoe forskjell,gitt.

Jeg har os 9.1

-zapp prammen? hva mener du med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vince..

Jøss så kjapp du var da?

:o)

Jeg kastet MSN i går,selv om jeg hadde sjekka det flere ganger....det ville vel kjørt i bakgrunnen hvis det var det? Men nå er det vekk,ihvertfall. Og jeg har gjennoppbygget skrivebordsfila....men ikke nnoe forskjell,gitt.

Jeg har os 9.1

-zapp prammen? hva mener du med det?

Hver eneste gang du fyrer MSN legger drittprogrammet igjen et startobjekt, selv om du sletter og sletter og sletter... Det er nok årsaken.

Hva har du i startobjekter akkurat nå?

Om pram: I finder. Velg Hjelp. -->Mac hjelp (nederst) -> Søk: PRAM. -> Les og lær.

Du bør oppgradere til 9.22.

Evnt. sjekk autooppdateringer. (kontrollpanel-->Programvareoppdateringer) (For 9.1)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver eneste gang du fyrer MSN legger drittprogrammet igjen et startobjekt, selv om du sletter og sletter og sletter... Det er nok årsaken.

Hva har du i startobjekter akkurat nå?

Om pram: I finder. Velg Hjelp. -->Mac hjelp (nederst) -> Søk: PRAM. -> Les og lær.

Du bør oppgradere til 9.22.

Evnt. sjekk autooppdateringer. (kontrollpanel-->Programvareoppdateringer) (For 9.1)

Heeyy...endelig en læremester!! :o)

Jeg har sjekket,men skal sjekke igjen for msn...

Jeg hadde bare startknapper i startobjekter,men nå har jeg fjernet det også...så der er det tomt.

Skal sette meg å lese å lære,jeg...

(hvis unga kan finne på noe annet enn å klatre på meg...)

Skal sjekke oppdateringer også...

TUUUUsen takk for hjelpen!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeyy...endelig en læremester!! :o)

Jeg har sjekket,men skal sjekke igjen for msn...

Jeg hadde bare startknapper i startobjekter,men nå har jeg fjernet det også...så der er det tomt.

Skal sette meg å lese å lære,jeg...

(hvis unga kan finne på noe annet enn å klatre på meg...)

Skal sjekke oppdateringer også...

TUUUUsen takk for hjelpen!

klem

Bare hyggelig. mail om du står helt fast.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...