Gå til innhold

psykiske problem/depresjon

Anbefalte innlegg

HEI!!!!

Jeg har vert syk i snart 2 år,og har vert innlagt på et psykiatrisk sykehus nesten hele perioden.Det jeg lurer på er om det er normalt at det går så lang tid før man blir frisk?Jeg tenker på problemene mine til hver ting jeg gjør.Psykiske problemene mine er kjerlighetssorg,og p.g.a dette,har jeg hatt 11 suicidforsøk og mange innleggelser.Turene har variert,politi,ambulanse,luftambulanse...

Jeg har fått diagnosen "shizoaffektiv lidelse" som består av alvorleg depresjon og en liten bit av scizofreni.Jeg går nå på en høy dose anti-depressiva og anti-psykotisk middel,samtale med psykiater hver uke,men jeg blir da ikke bedre!Hva kan man gjere for å bli bedre??

Vil bli kjempetakknemlig for gode svar!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58947-psykiske-problemdepresjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tar tid å bli frisk.

hvordan klarte du å bli oppdaga hver gang du prøvde ta livet av deg.. kjørt til sykehus 11 ganger,?? røpte du deg??

Nei,jeg hadde 10 forsøk på å ta livet mitt,7 innleggelser.Jeg hadde 4 forsøk hjemme,bl.a.3 tablettoverdoser,men jeg er fortsatt i live,og jeg har hatt 6 forsøk på sykehuset,da fikk jeg automatisk fotføljing.Jeg hadde vel 3 alvorlige forsøk hjemme,og det siste var rop om hjelp,men da ble jeg ikke sendt!!!Pussig?

2 ganger var jeg inne i 6 uker,en gang 3 måneder og en gang 5 måneder o.s.v.

Gjest nysgjerrig

Nei,jeg hadde 10 forsøk på å ta livet mitt,7 innleggelser.Jeg hadde 4 forsøk hjemme,bl.a.3 tablettoverdoser,men jeg er fortsatt i live,og jeg har hatt 6 forsøk på sykehuset,da fikk jeg automatisk fotføljing.Jeg hadde vel 3 alvorlige forsøk hjemme,og det siste var rop om hjelp,men da ble jeg ikke sendt!!!Pussig?

så du røpte deg hver gang?

hvorfor gjemte du deg ikke i skogen så ingen kunne finne deg når du prøvde å ta livet av deg da?

Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im

Kjære sjukmeldt

Jeg vil ikke engang prøve å svare på spørsmålene dine - dette bør du ta opp under forum psykiatri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...