Gå til innhold

mp3 til cd


Gjest musikkelsker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og da kan en vanlig cd-spiller lese dem? Takk for svar! :)

Nei, de må konverteres til *.wav for at en helt vanlig cd-spiller skal kunne lese dem :-)

Det finnes programmer som gjør slikt, blant annet winamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de må konverteres til *.wav for at en helt vanlig cd-spiller skal kunne lese dem :-)

Det finnes programmer som gjør slikt, blant annet winamp.

Jeg tror Nero (cd-brenner-programmet) kan omgjøre mp3-filene til wav automatisk før/mens den brenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Nero (cd-brenner-programmet) kan omgjøre mp3-filene til wav automatisk før/mens den brenner.

Det gjør det.

Kan du ane hvorfor jeg alltid får feilmelding ved avsluttet brenning? "Kan ikke avslutte" eller noe sånt.. Så klikker jeg på discharge (eller noe sånt - den kommandoen som avslutter brenninga uten at jeg leser loggen), og da popper begge platene ut automatisk. CD'ene virker fint etterpå, de - med unntak av i enkelte "simple" CD-romspillere. Selv i vanlige audiospillere virker de. Bruker Nero (du kjente kanskje ikke det programmet så godt..?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør det.

Kan du ane hvorfor jeg alltid får feilmelding ved avsluttet brenning? "Kan ikke avslutte" eller noe sånt.. Så klikker jeg på discharge (eller noe sånt - den kommandoen som avslutter brenninga uten at jeg leser loggen), og da popper begge platene ut automatisk. CD'ene virker fint etterpå, de - med unntak av i enkelte "simple" CD-romspillere. Selv i vanlige audiospillere virker de. Bruker Nero (du kjente kanskje ikke det programmet så godt..?).

Hvis cd'en var veldig full kan det hende den rett og slett ikke klarer å lukke cd'en. (close session/no multisession)

Da vil den ikke fungere i enkelte "simple" cd-spillere :-)

Hvis dette ikke er tilfelle ville jeg enkelt og greit lastet ned en ny versjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis cd'en var veldig full kan det hende den rett og slett ikke klarer å lukke cd'en. (close session/no multisession)

Da vil den ikke fungere i enkelte "simple" cd-spillere :-)

Hvis dette ikke er tilfelle ville jeg enkelt og greit lastet ned en ny versjon.

Jaja, så har jeg fått lastet ned den nyeste versjonen - tok ikke sååå lang tid, bare *kikker på klokka* knapt tre kvarter.. Forb*** bredbåndsleverandører som "ikke planlegger å bygge ut sentralen" telefonen min sokner til..!

Rapport følger når første brenning er overstått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, så har jeg fått lastet ned den nyeste versjonen - tok ikke sååå lang tid, bare *kikker på klokka* knapt tre kvarter.. Forb*** bredbåndsleverandører som "ikke planlegger å bygge ut sentralen" telefonen min sokner til..!

Rapport følger når første brenning er overstått!

Vi får faktisk adsl. Fra telenor. I august. Men fremdeles håper jeg å ha flyttet herfra innen den tid.

*lever i håpet*

Uansett; jeg bor i gokk. Dette er fantastisk.

Utrolig nok, i løpet av et halvt års tid kom(mer) sdsl.no,airnet.no og telenor adsl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...