Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei igjen du.

Utrolig nok fikk vi til en samtale i går. Hverdagen er tilbka for fullt. Så derfor skriver jeg like godt en melding til deg her igjen. Er på jobb og har litt tid til overs.

I morgen har jeg fri. Håper å kunne bruke den fridagen og den neste på ei venninne. Hun mistet faren sin nå mens vi var borte.

Ellers. Det var ikke meg det var tøft for på vei hjem. Snakket forresten så vidt med ham i dag. Han er ikke blitt noe bedre, men legen drøyer litt med å legge ham inn, siden han klarer å ta til seg litt væske.

Og når han blir frisk, er der masser av ting fra hjemturen som kan bli til en god latter. Som jeg skrev på den ene meldingen. Klatret inn gjennom et vindu klokka 4.00 om morgenen. Først kastet jeg inn lommebok og varene som jeg hadde kjøpt. Så skoene. Til slutt kravlet jeg inn selv. Sjeleglad da jeg var sikker på at det ikke var koblet noen alarm til vinduet. :-)))

Men du.... tror du at det vil bli en liten åpning for jenter på neste guttetur også? Banen du snakket om, hørtes fristende ut. :-)))

Til slutt..... når hverdagen har roet seg litt igjen..... og du ikke er på trening, skal spise eller på do.... eller ute og kjører sykkel. Og jeg ikke jobber, sover eller er ute og gjør et eller annet... da kan vi snakke om andre ting. Fikk en litt uventet SMS da jeg kom hjem. :-)))

Til da... Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/58955-goliath/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...