Gjest retvizan Skrevet 13. juni 2002 Skrevet 13. juni 2002 Jepp! Begge deler, he he. 3-0, og jeg er hes som ei kråke. Godt gjort av dem, de er et reint 13 årslag, og motparten er 14 årslag med et par stykker på 15. :-)))) 0 Siter
Raglan Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Skrevet 13. juni 2002 Jepp! Begge deler, he he. 3-0, og jeg er hes som ei kråke. Godt gjort av dem, de er et reint 13 årslag, og motparten er 14 årslag med et par stykker på 15. :-)))) Kjekt for snuppa at de vant, men det var vel mindre kjekt for følget ditt ;-) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 13. juni 2002 Skrevet 13. juni 2002 Kjekt for snuppa at de vant, men det var vel mindre kjekt for følget ditt ;-) Jeg har tatt skrapa med hevet hode! ;-) 0 Siter
Raglan Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Skrevet 13. juni 2002 Jeg har tatt skrapa med hevet hode! ;-) Det gjorde du vel - det skal vel mere til før du bøyer hodet ;-) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 13. juni 2002 Skrevet 13. juni 2002 Det gjorde du vel - det skal vel mere til før du bøyer hodet ;-) Jeg lærte allerede i barndommen at om folk ble sinte og kjefta på deg, så gjorde det i grunnen ingenting. Det var jo bare å stå i ro og vente til de var ferdige. Piss åff keik. Etterpå var det å gakke videre og synde litt mer. ;-) 0 Siter
Raglan Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Skrevet 13. juni 2002 Jeg lærte allerede i barndommen at om folk ble sinte og kjefta på deg, så gjorde det i grunnen ingenting. Det var jo bare å stå i ro og vente til de var ferdige. Piss åff keik. Etterpå var det å gakke videre og synde litt mer. ;-) Og den regelen har fulgt deg helt inn i voksenlivet ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.